0

جستجو

کفش دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | 312716

756791158 Decathlon

1,030,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

کفش دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 312716

رنگ: آبی مزایای محصول نگهداشتن جاده: زیره با گیره های 5 میلی متری برای جلوگیری از لیز خوردن. راحتی: ضخامت 3 میلی متر، کفی EVA دوخته شده. قابلیت دفع آب: به لطف طراحی و اجزای خود، آب را دفع می کند و به طور موثر خشک می شود. سهولت در پوشیدن / درآوردن: بدنه برای پوشیدن و درآوردن راحت‌تر انعطاف‌پذیر است. Eco-Design: به لطف مراحل طراحی سازگار با محیط زیست، تأثیر محصول تا 18٪ کاهش یافته است. مفهوم محصول و ترکیب فناوری: محصول بیرونی 90 ٪ استایرن اتیلن بوتادین استایرن ، 10 ٪ اتیلن وینیل استات 70 ٪ پلی استر فوقانی – بازیافت شده ، 30 ٪ روکش پلی اتیلن ترفتالات و جوراب 100 ٪ پلی استر – توصیه های مراقبت از بازیافت: پس از استفاده با آب شفاف شستشو دهید. شستن دست. با برنامه ظریف بشویید با آب سرد بشویید. در خشک کن خشک نکنید. بعد از هر بار استفاده خشک کنید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی این کفش های آبی برای چه طراحی شده اند؟ : کفش ورزشی آبی Aquashoes 120 برای غواصی و شنا طراحی شده است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی سنگریزه ها، ماسه ها، سنگ ها و زیر دریا را مشاهده کنید. همچنین برای ورزش های آبی مختلف مناسب است: کایاک سواری، پارویی ایستاده.
آیا می توانم با این محصول روی صخره راه بروم؟ : با کفش آبی مدل Decathlon Aquashoes 120 نیز می توانید روی صخره ها راه بروید. با این حال، هنگام راه رفتن روی صخره های پوشیده از خزه و چمن باید مراقب باشید، زیرا ممکن است بر خاصیت عدم لغزش تأثیر بگذارند.
آیا می توانم کفش های آبی خود را با ماشین لباسشویی بشویم؟ : کفش های ورزشی آبی Subea را می توانید در ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه سانتی گراد با استفاده از مواد شوینده بشویید. در هنگام شستشوی محصول دقت کنید که برنامه ظریف را انتخاب کنید. می توانید محصول را در فضای باز و در مکانی دور از نور خورشید بگذارید تا خشک شود.
کدام سایز Aquashoes را انتخاب کنم؟ : کفش های آبی ما اندازه دقیقی دارند، بنابراین توصیه می کنیم سایز کفش استاندارد خود را خریداری کنید. بهتر است قبل از خرید محصول را در فروشگاه امتحان کنید، اما اگر کفش خیلی کوچک یا بزرگ است، می توانید محصول خود را در فروشگاه ما تعویض کنید!
طراحی زیست محیطی: با بازیافت بطری های پارچه ای یا پلاستیکی مورد استفاده برای تولید جزء پلی استر، استفاده از منابع مبتنی بر نفت را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت اجزا را در طول تمرین شما کاملاً حفظ می کنیم. علاوه بر این، در فرآیند رنگرزی از آب استفاده نشده است، رنگ مستقیماً با دستگاه گاز تحت فشار به پارچه منتقل می شود.

Subea Çocuk Elastik Su Ayakkabısı – Aquashoes 120 | کفش آبی الاستیک بچه گانه Subea – Aquashoes 120

 

سایز

28/29

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/subea-cocuk-elastik-su-ayakkabisi-aquashoes-120-p-756791158

نوع محصول

کد محصول

312716

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد