0

جستجو

کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | 335793

665059866 Decathlon

1,460,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 335793

رنگ: خاکستری آبی روشن/ کبودی گیلاسی تیره مزایای محصول تنفس: پارچه عرق سر شما را تخلیه می کند مناسب برای بدن: می توانید آن را با توجه به دور سر با سیستم تنظیم 52 تا 56 سانتی متر تنظیم کنید. سبکی: فقط 66 گرم. تهویه: پشت کلاه دارای ساختار سوراخ دار (مشبک) برای تهویه بیشتر مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پارچه پشتی پلی آمید 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: در مکانی تمیز و خشک نگهداری شود. توصیه مراقبت: به طور جداگانه بشویید. اطلاعات فنی کاهش اثرات زیست محیطی: ما به عنوان کچوا از اهمیت حفاظت از زمین بازی خود آگاه هستیم، بنابراین برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود تلاش می کنیم. اگرچه این محصول در حال حاضر دارای طراحی اکوداست، اما ما هر روز با سرعت کامل به کار خود ادامه می‌دهیم: طراحی سازگار با محیط زیست، قابلیت تعمیر و طول عمر در قلب کار توسعه ما قرار دارد.
کلاه های ما از کجا می آیند؟ : این محصول در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مون بلان فرانسه ایجاد شده است و توسط تامین کنندگان ما در چین تولید می شود. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید محصولات ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
شرایط کار در کارگاه تولید ما: ما اطمینان می دهیم که تامین کنندگان ما در کشورهای در حال توسعه، جایی که حضور ما ایجاد اشتغال را تضمین می کند، از آیین نامه رفتار ما پیروی می کنند. با تشکر از بازرسی ها و تیم های در محل، ما اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان از یک محیط کاری با کیفیت مبتنی بر احترام بهره مند می شوند، کارکنان خود را توسعه می دهند و از محیط زیست محافظت می کنند.

Quechua Çocuk Outdoor Şapka – Mavi – Mh100 | کلاه فضای باز بچه گانه کچوا – آبی – Mh100

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/quechua-cocuk-outdoor-sapka-mavi-mh100-p-665059866

نوع محصول

کد محصول

335793

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد