0

جستجو

کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | 342310

672660984 Decathlon

1,370,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 342310

رنگ: آبی اسطوخودوس/صورتی بگونیا مزایای محصول طراحی زیست محیطی: ساخته شده از 88% پلی استر بازیافتی مقاومت در برابر امواج: گیره انعطاف پذیر با جزء نرم EVA سیستم سفت کننده قوی و قابل تنظیم شناور: شناور شدن بر روی آب هنگام افتادن در امواج قوی مقاومت در برابر آب دریا: خراب نمی شود کلاه را پس از استفاده در آب نمک بشویید. تهویه: پشت کلاه دارای ساختار سوراخ دار (مشبک) برای تهویه بیشتر مناسب بدن: با سیستم تنظیم می توانید آن را با توجه به دور سر 52 – 56 سانتی متر تنظیم کنید. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 91% پلی اتیلن ترفتالات، 9% الاستین پارچه پشتی 100% پلی اتیلن ترفتالات طناب بند 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: در جای خشک نگهداری شود. دستورالعمل استفاده: بعد از هر بار استفاده در دریا با آب شفاف بشویید. توصیه مراقبت: به طور جداگانه بشویید. اطلاعات فنی تعادل در حین تمرین: این کلاه دارای لبه و سیستم سفت کننده انعطاف پذیر است تا گرفتن بسیار خوبی را حتی در امواج ایجاد کند. طراحی شده برای موج سواری و بادی بوردینگ اما مناسب برای پارو زدن ایستاده، کایاک سواری و غیره. برای آموزش هم مناسب است.
از کودکان در برابر نور خورشید محافظت کنید! : از آنجایی که محافظت از پوست نوزادان از 3 سالگی شروع به کار می کند، پوست نوزادان زیر 3 سال به نور خورشید بسیار حساس است. در صورت قرار گرفتن در معرض همان مقدار نور خورشید، اثرات خورشید در کودکان 2 تا 3 برابر بیشتر از بزرگسالان است. بنابراین، مهم است که محافظت موثری ارائه شود.
احتیاط هایی که باید در برابر نور خورشید انجام شود: اگرچه این کلاه در برابر نور خورشید محافظت می کند، اما باید تأثیر انعکاس (روی آب یا شن)، دما و زمان روز را در نظر گرفت. هنگام استفاده از این کلاه، به یاد داشته باشید که اقدامات احتیاطی زیر را نیز رعایت کنید: تی شرت ضد اشعه ماوراء بنفش، عینک آفتابی، کلاه، استفاده منظم از ضد آفتاب مناسب، مصرف منظم مایعات و غیره.
مارک OLAIAN چیست؟ : محصولات موج سواری TRIBORD با نام OLAIAN، برند جدید Decathlon که شامل موج سواری، بادی بوردینگ و ورزش های اسکی بورد است. تمام محصولات موج سواری ما به مرور زمان با این برند جایگزین خواهند شد.

Olaian Çocuk Sörf Şapkası – Mor / Pembe – Trucker | Olaian Kids Surf Cap – بنفش / صورتی – کامیون دار

 

سایز

S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/olaian-cocuk-sorf-sapkasi-mor-pembe-trucker-p-672660984

نوع محصول

کد محصول

342310

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد