0

جستجو

کتانی استوک دار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | 342876

652929683 Decathlon

2,800,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

کتانی استوک دار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 342876

رنگ: مشکی/نئون سبز لیمویی مزایای محصول راحتی: بینی پهن تر برای راحتی. نگه‌داری جاده: کرامپون‌های کوچک در زمین‌های خشک، پایه و چسبندگی بهتری دارند. کنترل توپ: تماس بهتر با توپ به لطف اجزای بدنه نرم و دوخت آن. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: رویه زیره 100% پلی اورتان 100% پلی وینیل کلراید پوشش و جوراب 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: در جای خشک نگهداری شود. کفی را بردارید تا نفس بکشد. دستورالعمل کاربر: از شستشو با ماشین لباسشویی خودداری کنید. توصیه مراقبت: شستشو با دست. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی راحتی: بسیار مهم است که هنگام شروع بازی فوتبال با گیره های خود راحت باشید، بنابراین ما اجزای انعطاف پذیرتری را روی کفی ترجیح می دهیم که حداکثر راحتی را ارائه می دهند. ناحیه پنجه 100 کرامپون برای انطباق با ساختار پای کودکان گسترده تر است.
طراحی: در طول تمرین و مسابقات در زمین چمن شاهد بودیم که بچه ها می خواستند فوتبال بازی کنند اما به دلیل پهن بودن چمدان ها ناراحت بودند. به لطف مطالعات بیومکانیکی و کار با پادولوژیست ها، اطمینان حاصل کردیم که عرض کفش برای ساختار پای کودک مناسب است.
گرفتن: ما انتخاب کردیم که از لاستیک نرم تزریق شده در زیره استفاده کنیم. علاوه بر این جزء، ما چکمه های فوتبال گرد و بسیار بزرگ را اضافه کردیم که به کودکان اجازه می دهد با حداکثر راحتی، گرفتن ایده آل و حداقل ناراحتی، فوتبال را شروع کنند. این چکمه ها رشد بازیکنان جوان فوتبال را همراهی خواهد کرد.

Kipsta Çocuk Krampon / Futbol Ayakkabısı – Siyah / Sarı – 100 Fg | کیپستا بچه گانه / کفش فوتبال – مشکی / زرد – 100 Fg

 

سایز

35, 36, 37, 38

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/kipsta-cocuk-krampon-futbol-ayakkabisi-siyah-sari-100-fg-p-652929683

طرح

نوع محصول

کد محصول

342876

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد