0

جستجو

زیر شلواری پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | 119470

370725997 Decathlon

950,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

زیر شلواری پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 119470

رنگ: سفید مزایای محصول ویژگی دفع عرق: جزء نرم آن عرق را جذب کرده و آن را بیرون می اندازد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 72% پلی استر، 24% پلی آمید، 4% الاستین توصیه ذخیره سازی: در مکانی خشک و دارای تهویه دور از رطوبت نگهداری شود. اطلاعات فنی سایز خود را انتخاب کنید: برای تناسب باریک = تنگ، اندازه طبیعی کودک خود را انتخاب کنید
برای تناسب منظم = سایز کمی شلتر، بزرگتر از اندازه معمولی خود انتخاب کنید.
راحتی ایده آل! : این لباس زیر بدون آستین با استفاده از نخ های پلی استر که عرق را از بین می برد و نخ های پلی آمید که نرمی بیشتری را ایجاد می کنند بافته می شود. الاستین برای ایجاد راحتی ایده آل به این دو جزء اضافه شده است.
مزایای تناسب نزدیک در طول تمرین بسکتبال چیست؟ : برای SLIM fit = تنگ، سایز طبیعی کودک خود را انتخاب کنید
برای تناسب منظم = سایز کمی گشادتر، بزرگتر از اندازه معمولی خود انتخاب کنید.
چه کسی محصولات بسکتبال تارمک را طراحی می کند؟ : تیم طراحی ما که آموزش بسکتبال را انجام می دهد، محدوده محصولات تارماک را که به کاربران بسکتبال اختصاص داده شده است، توسعه داد. ما محصولات خود را طراحی و آزمایش می کنیم تا نیازهای کاربران خود را برآورده کنیم. هدف ما: اطمینان از لذت بردن شما در زمین!
محصولات آزمایش شده برای مطابقت با شرایط زمین: تیم طراحی TARMAK ما در Kipstadium، مرکز آموزشی ما، واقع در شمال فرانسه، فعالیت می کند. به منظور افزایش راحتی بسکتبالیست های خود، محصولات خود را در آزمایشگاه و در شرایط بازی مشابه تمرین شما تست می کنیم.
در مورد نحوه لباس پوشیدن یا نحوه آموزش به کمک نیاز دارید؟ : تارمک شما را در تمرینات بسکتبال در سطح مبتدی یا متوسط ​​همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید:
شریک NBA تارمک! : برند بسکتبال TARMAK DECATHLON اکنون شریک NBA است. این همکاری با انجمن ملی بسکتبال مجموعه ای از NBA است
NBA به DECATHLON آمد! : تیم های NBA مورد علاقه خود را مانند لس آنجلس لیکرز، گلدن استیت واریورز، هیوستون راکتز، نیو یورک نیکز، لس آنجلس کلیپرز، بوستون سلتیکس، میامی هیت و بروکلین نتز پیدا کنید.

Tarmak Nba Brooklyn Nets Basketbol Içliği – Beyaz – Ut500 | زیرپیراهن بسکتبال تارمک انبا بروکلین نتس – سفید – Ut500

سایز

5-6 Yaş

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/tarmak-nba-brooklyn-nets-basketbol-icligi-beyaz-ut500-p-370725997

نوع محصول

کد محصول

119470

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

محصول به سبد شما افزوده شد