0

جستجو

مداد لب شیسیدو اورجینال | 16420

4,780,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول734410573

مداد لب شیسیدو اورجینال Shiseido | کد کالا : 16420

Shiseido Lipliner Inkduo یک محصول لب دو در یک است. دارای یک مومیایی نرم کننده در یک طرف و یک مداد دقیق در طرف دیگر. با یک حرکت سریع لب های شما را فریم و رنگ می کند. نوک بالم یک پایه برای لب ها قبل از رژ لب ایجاد می کند.
با پر کردن خطوط ریز و چین و چروک، ناحیه لب را صاف می کند. دارای ابعاد ویژه ای برای کاربرد دقیق است. ماندگاری و عملکرد رژ لب را افزایش می دهد. از لک شدن رژ لب جلوگیری می کند. بافت سبکی دارد و وزن آن کم نمی شود. نوک مداد به شما امکان می دهد لب ها را به راحتی قاب کنید. فرم لب های شما را زیبا می کند. می توانید تمام لب های خود را رنگ کنید یا از آن مانند رژ لب استفاده کنید.
اگر می خواهید از آن مانند خط لب استفاده کنید یا رژ لب خود را روی آن بزنید. دارای 9 رنگ مختلف – دارای یک مومیایی نرم کننده در یک سر و یک قلم دقیق در طرف دیگر. این یک محصول دو در یک لب است. – می توانید از آن مانند خط لب استفاده کنید یا کل لب های خود را مانند رژ لب رنگ کنید. – نوک بالم باعث ایجاد پایه برای لب ها قبل از رژ لب می شود.
با پر کردن خطوط ریز و چین و چروک، ناحیه لب را صاف می کند. – ماندگاری و عملکرد رژ لب را افزایش می دهد. از لک شدن رژ لب جلوگیری می کند. بافت سبکی دارد و وزن آن کم نمی شود. – نوک مداد به شما امکان می دهد لب ها را به راحتی قاب کنید. فرم لب های شما را زیبا می کند. طریقه استفاده: ابتدا کل لب های خود را با نوک بالم قرار دهید. سپس طرح لب خود را با نوک مداد مشخص کنید. اگر می خواهید، مداد را داخل لب پخش کنید و کل لب خود را رنگ کنید، یا رژ لبی که با مداد همخوانی دارد، روی آن بزنید.

Lipliner Inkduo 06 Magenta | Lipliner Inkduo 06 Magenta

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/shiseido/lipliner-inkduo-06-magenta-p-734410573

نوع محصول

کد محصول

16420

تامین کننده

Shiseido

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد