0

جستجو

لباس حرارتی و لباس زیر مردانه دکاتلون اورجینال | 1453OPNSPS

1,480,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لباس حرارتی و لباس زیر مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 1453OPNSPS

رنگ: مشکی مزایای محصول توانایی دفع عرق: بسیار کم: جزء که عرق را در مقادیر کم دفع می کند و به آرامی خشک می شود. عایق حرارتی: متوسط: فضای داخلی برای گرم نگه داشتن برس خورده می شود. طراحی زیست محیطی: ما با رنگ آمیزی طناب در منبع، اثرات زیست محیطی محصول را کاهش می دهیم. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری مطمئن شوید که محصول کاملاً خشک است. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی برش لباس زیر اسکی BL 100 چیست؟ : لباس زیر حرارتی BL 100 دارای برش مستقیم است. دارای برش استاندارد مناسب برای انواع بدنه.
مزایای پلی استر چیست؟ : پلی استر پر استفاده ترین الیاف است زیرا ارزان است و عملکرد عالی دارد. علاوه بر این، از جزء پلی استر برای به دست آوردن پارچه ای بسیار سبک و بادوام استفاده می شود. به طور فعال رطوبت را جذب می کند، اما پس از خیس شدن، بلافاصله خشک نمی شود.
برای جلوگیری از سرماخوردگی در پیست های اسکی چه کنیم؟ : برای گرم ماندن در پیست های اسکی باید از تکنیک 3 لایه استفاده شود. لایه اول یا پوست دوم خشک بماند. لایه دوم یا لایه عایق حرارتی برای حفظ گرما. لایه سوم به عنوان یک لایه محافظ برای محافظت از آن در برابر باران شدید عمل می کند.
امتیاز زیست محیطی محصول: اثرات زیست محیطی محصول با کمک شاخص های مختلف در کل چرخه عمر آن محاسبه می شود. برای کمک به شما برای شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) بین خود ایجاد شده است.
محصول قابل تعمیر. : ما محصول شما را در مدت گارانتی رایگان تعمیر می کنیم. پارگی، درز، زیپ … شما می توانید خدمات تعمیر را از فروشگاه Decathlon خود دریافت کنید. اگر محصول شما به دلیل نقص ساخت قابل تعمیر نیست، ما می توانیم محصول را تعویض کنیم یا پول شما را پس دهیم.

Wedze Erkek Üst Termal Kayak Içliği – Siyah – Bl 100 | لباس زیر اسکی حرارتی مردانه Wedze – مشکی – Bl 100

 

سایز

2XL, L, M, XL

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/wedze-erkek-ust-termal-kayak-icligi-siyah-bl-100-p-782293459

نوع محصول

کد محصول

1453OPNSPS

جنسیت

تامین کننده

OPEN SHOPS

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد