0

جستجو

دستکش زنانه دکاتلون اورجینال | 8369958

1,090,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دستکش زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8369958

رنگ: مشکی مزایای محصول گرم نگه داشتن: پشم گوسفند چگالی 160 گرم در متر مربع سطح دما 1/5 قابلیت تنفس: ساختار بافتنی پلی استر عرق را دفع می کند و دستان شما را خشک نگه می دارد. دستکش راحت: دستکش داخلی که با آن می توانید دستان خود را حرکت دهید. به یاد داشته باشید: ویژگی خشک شدن سریع بدون لمس نیست: این دستکش های داخلی به لطف اجزای پشمی آن به راحتی در هوای آزاد خشک می شوند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر توصیه نگهداری: در جای خشک و تمیز نگهداری شود. اطلاعات فنی دمای استفاده چگونه اندازه گیری می شود؟ : تمام دستکش های ما در آزمایشگاه با استفاده از دست حرارتی تست می شوند. حداقل دمای استفاده (دمای توصیه شده و حد مجاز) در نتیجه مطالعه ای که با قرار دادن یک گروه آزمایشی متشکل از 23 نفر (زن و مرد) در معرض دماهای متفاوت بین 5 درجه سانتی گراد / 20- درجه سانتی گراد و وزش باد با سرعت 10 کیلومتر در هر انجام شد، تعیین شد. ساعت این دماها فقط هنگام راه رفتن اعمال می شود. دستکش داخلی Trek 100 شما را گرم نگه می دارد در 1 از 5 دمای توصیه شده: 8 درجه سانتی گراد دمای مجاز: 3 درجه سانتی گراد
چگونه می توانید از دستان خود در برابر سرما محافظت کنید؟ : با اعمال اصل لایه بندی روی هم می توانید عایق حرارتی در دستان خود را بهینه کنید. علاوه بر این، با پوشیدن دستکش داخلی و همچنین دستکش، می توانید لایه هوای بیشتری در اطراف دستان خود ایجاد کنید و به طور موثر در برابر سرما محافظت کنید. برای جلوگیری از ناراحتی در انگشتان خود، باید دستکش هایی با اندازه مناسب خود خریداری کنید. دست‌های شما گرم نمی‌مانند زیرا گردش خون در انگشتان شما به دلیل فشرده‌سازی کند می‌شود.
چگونه با انتخاب محصول مناسب بدن خود را گرم نگه دارم؟ : دمای ایجاد شده توسط بدنه متحرک به لطف ویژگی عایق حرارتی لباس پوشیده حفظ می شود. اگر لباس مناسب نباشد، بدن شما سرد می شود و گردش خون در اندام ها (دست ها) کاهش می یابد زیرا بدن می خواهد ناحیه سینه را گرم نگه دارد. به همین دلیل لباسی که انتخاب می کنید باید بدن شما را به بهترین شکل ممکن گرم نگه دارد.
پلی استر بازیافتی چیست؟ : ما پارچه های قدیمی و بطری های پلاستیکی را بازیافت می کنیم تا پارچه پلی استر خود را ایجاد کنیم. به این ترتیب استفاده از منابع نفتی را کاهش داده و محصولات با کیفیتی را به شما عرضه می کنیم.
کاربرد دستکش به چه معناست؟ : قابل استفاده بودن دستکش بدین معناست که بتوانید به راحتی وسایل را با دستکش جابجا کنید. دستکش های داخلی ما در آزمایشگاه ها در مقیاس 1 تا 5 درجه بندی می شوند. هر چه امتیاز به 5 نزدیکتر باشد، توانایی دستکش در گرفتن اشیا به احساس گرفتن با دست خالی نزدیکتر می شود. قابلیت استفاده این دستکش داخلی پشمی 4 از 5 می باشد. سهولت پوشیدن و درآوردن کت با دستکش داخلی نیز به طور خاص آزمایش شده است.

Forclaz Yetişkin Iç Eldiveni – Siyah – Trek 100 | دستکش لباس زیر بزرگسال Forclaz – مشکی – Trek 100

 

سایز

XL/2XL

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/forclaz-yetiskin-ic-eldiveni-siyah-trek-100-p-52587169

نوع محصول

کد محصول

8369958

جنسیت

تامین کننده

BARBE

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد