0

جستجو

دستکش مردانه دکاتلون اورجینال | toygar446561

1,090,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دستکش مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : toygar446561

رنگ: مشکی مزایای محصول گرم نگه داشتن: پشم گوسفند چگالی 160 گرم در متر مربع سطح دما 1/5 قابلیت تنفس: ساختار بافتنی پلی استر عرق را دفع می کند و دستان شما را خشک نگه می دارد. دستکش راحت: دستکش داخلی که با آن می توانید دستان خود را حرکت دهید. به یاد داشته باشید: ویژگی خشک شدن سریع بدون لمس نیست: این دستکش های داخلی به لطف اجزای پشمی آن به راحتی در هوای آزاد خشک می شوند. طراحی زیست محیطی: ما با رنگ آمیزی طناب در منبع، اثرات زیست محیطی محصول را کاهش می دهیم. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: در جای خشک و تمیز نگهداری شود. اطلاعات فنی دمای استفاده چگونه اندازه گیری می شود؟ : تمام دستکش های ما در آزمایشگاه با استفاده از دست حرارتی تست می شوند. حداقل دمای استفاده (دمای توصیه شده و حد مجاز) در نتیجه مطالعه ای که با قرار دادن یک گروه آزمایشی متشکل از 23 نفر (زن و مرد) در معرض دماهای متفاوت بین 5 درجه سانتی گراد / 20- درجه سانتی گراد و وزش باد با سرعت 10 کیلومتر در هر انجام شد، تعیین شد. ساعت این دماها فقط هنگام راه رفتن اعمال می شود. دستکش داخلی Trek 100 شما را گرم نگه می دارد در 1 از 5 دمای توصیه شده: 8 درجه سانتی گراد دمای مجاز: 3 درجه سانتی گراد
چگونه به درستی از دستان خود در برابر سرما محافظت کنیم؟ : با رعایت قانون پوشیدن لایه ها روی هم می توانید عایق حرارتی دست خود را بهبود ببخشید. بنابراین، پوشیدن دستکش های داخلی علاوه بر دستکش، لایه های مختلفی از هوا را در اطراف دستان شما ایجاد می کند و عایق موثری در برابر سرما می کند. شما باید دستکشی بخرید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا اطمینان حاصل شود که انگشتان شما مزاحم نمی شوند. در غیر این صورت، دست‌های شما گرم نمی‌مانند، زیرا گردش خون در انگشتان به دلیل فشرده‌سازی کند می‌شود.
چگونه می توان با پوشیدن لباس مناسب دست های خود را گرم نگه داشت؟ : دمای ایجاد شده توسط بدنه متحرک به لطف عایق حرارتی ارائه شده توسط لباس شما حفظ می شود. اگر لباس مناسب نپوشید، دمای بدن کاهش می یابد و گردش خون در دست ها برای حفظ دمای مرکزی کاهش می یابد. بنابراین لباس شما می تواند در تنظیم دمای دستان شما نقش داشته باشد.
کاربرد دستکش به چه معناست؟ : قابل استفاده بودن دستکش بدین معناست که بتوانید به راحتی وسایل را با دستکش جابجا کنید. دستکش های داخلی ما در آزمایشگاه ها در مقیاس 1 تا 5 درجه بندی می شوند. هر چه امتیاز به 5 نزدیکتر باشد، توانایی دستکش در گرفتن اشیا به احساس گرفتن با دست خالی نزدیکتر می شود. قابلیت استفاده این دستکش داخلی پشمی 4 از 5 می باشد. سهولت پوشیدن و درآوردن کت با دستکش داخلی نیز به طور خاص آزمایش شده است.
اطلاعات تکمیلی در مورد توسعه پایدار: استفاده از آب زیادی برای رنگرزی پارچه ها ضروری است و فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، ما از یک فرآیند رنگرزی دسته ای، که به نام دوپ دای نیز شناخته می شود، استفاده می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم.

Forclaz Polar Iç Eldiveni – Siyah – Mt100 | دستکش لباس زیر پشمی Forclaz – مشکی – Mt100

 

سایز

2XL/3XL, 2XS

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/forclaz-polar-ic-eldiveni-siyah-mt100-p-785746236

نوع محصول

کد محصول

toygar446561

جنسیت

تامین کننده

TOYGAR TİCARET

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد