0

جستجو

صابون جامد تالیا اورجینال | THALIAHVÇSBN

350,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

صابون جامد تالیا اورجینال Thalia | کد کالا : THALIAHVÇSBN

بتاکاروتن موجود در هویج یک ماده محافظ است که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. این به ترمیم بافت های پوست کمک می کند و در عین حال از پوست در برابر اشعه محافظت می کند. روغن هویج سرشار از بتاکاروتن، آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A، E و C است.
خاصیت محافظتی، مرطوب کنندگی و التیام بخشی دارد. یکی از ویژگی های مهم روغن هویج این است که به دلیل خاصیت مانعی که روی پوست ایجاد می کند، به محافظت از رطوبت و سطح چربی پوست کمک می کند. یکی دیگر از فواید بتاکاروتن در محتوای آن، نقشی است که در یکسان کردن رنگ پوست ایفا می کند. با فرمول صابون گیاهی و محتوای هویج غنی شده با ویتامین E مناسب برای استفاده وگان، هنگام تمیز کردن پوست خود را محافظت و نرم کنید. ایده آل برای تمیز کردن پوست های حساس و به راحتی تحریک می شود. با عصاره های طبیعی، فرمول فاقد مواد سوزاننده و محتوای تمیز سری صابون زیبایی Thalia Healthy Beauty از زیبایی سالم خود مراقبت کنید… روش استفاده: – دست و صورت خود را با کف کردن صابون بشویید. – اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه به صورت ماسک بماند سپس با آب سرد بشویید. – اگر می خواهید در حین استحمام از آن استفاده کنید، آن را با آب داغ کف کنید و به تمام بدن خود بمالید. – کمی صبر کنید و با آب گرم بشویید. مشخصات فنی: – حاوی مواد مضر برای سلامت انسان مانند چربی حیوانی، سوزاننده و پارابن نیست. – محصول بر روی حیوانات آزمایش نشده است. مواد تشکیل دهنده: پالمات سدیم، هسته پالم سدیم، آب (آب)، عطر (رایحه)، روغن دانه Daucus Carota Sativa (هویج)، روغن دانه Helianthus Annuus (آفتابگردان)، توکوفریل استات، گلیسیرین، کلرید سدیم، تتراسودیم تترونتاترون کومارین، هگزیل سینامال، لیمونن، Ci 77891 (دی اکسید تیتانیوم).

Aydınlatıcı Etkili Healthy&beauty Havuç Özlü Doğal Katı Sabun – 100gr | اثر روشن کننده صابون جامد طبیعی عصاره هویج سالم و زیبایی – 100 گرم

سایز
برند

url

https://www.trendyol.com/thalia/aydinlatici-etkili-healthy-beauty-havuc-ozlu-dogal-kati-sabun-100gr-p-97458861

نوع محصول

کد محصول

THALIAHVÇSBN

تامین کننده

AKTARCINIZ

فروشنده

business_unit
برند

گروه کالا

برچسب کمپین

campaign_name

Tüm Ürünler

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد