0

جستجو

توپ بسکتبال دکاتلون اورجینال | 197117

353189889 Decathlon

920,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

توپ بسکتبال دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 197117

مزایای محصول لمس توپ: جزء فوم امکان یادگیری آسان تماس با توپ را فراهم می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: فوم 100% فوم پلی اورتان توصیه نگهداری: در جای خشک نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی چرا باید بسکتبال کودکان را برای فرزندان خود انتخاب کنید؟ : بسکتبال ورزشی است که کودکان خردسال می توانند با یک توپ بسکتبال با اندازه مناسب و حلقه قابل تنظیم شروع به بازی کنند. دروس بسکتبال کودک با قوانین مختلف وجود دارد که از سنین 3 تا 4 سالگی ارائه می شود. این به کودکان اجازه می دهد تا مهارت های روانی حرکتی خود را توسعه دهند و با کار با تکنیک خاصی کار گروهی را بیاموزند. بسکتبال ورزشی است که انعطاف پذیری، سرعت، استقامت و روحیه تیمی فرزندان شما را تقویت می کند.
با چه توپی بسکتبال بازی کنم؟ : تعداد توپ بسته به جنسیت و سن کاربر متفاوت است. شماره 1: بچه بسکتبال از سن 3 شماره 3: کودکان 4 – 6 ساله شماره 5: پسران 7 – 11 ساله / دختران 7 – 13 ساله شماره 6: پسران 12 – 13 ساله / دختران / زنان بالای 14 سال سن 7 سایز: پسر/مرد بالای 14 سال اگر توپ بادوام تری می خواهید، می توانید توپی با جزء لاستیکی انتخاب کنید. اگر توپ بسکتبالی می‌خواهید که کنترل توپ عالی را فراهم کند، باید توپی با اجزای چرمی یا مصنوعی انتخاب کنید.
کدام ارتفاع حلقه بسکتبال باید انتخاب شود؟ : ارتفاع رسمی حلقه بسکتبال 3.05 متر (ارتفاع پست) است. اگر به دنبال حلقه بسکتبال برای کودک خود هستید، انتخاب حلقه نوآورانه با سیستم قابل تنظیم ارتفاع بسیار مهم است. از آنجایی که قد رسمی برای کودکان کوچکتر وجود ندارد، می توانید سبدی را متناسب با قد کودک خود انتخاب کنید. ارتفاع سبد برای کودکان بسکتبال بازی در باشگاه های تا سن 10 سالگی 2.60 متر است. پس از 10 سالگی، دختران و پسران بسکتبال با حلقه 3 متر 05 بازی می کنند.
آیا می دانستید که تمامی محصولات تارماک در شرایط بازی واقعی و در آزمایشگاه تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ایجاد راحتی طولانی مدت برای ورزشکاران در طول تمرین بسکتبال کار می کند. تمامی محصولات تارمک چندین هفته است که در شرایط استفاده واقعی توسط بسکتبالیست ها تست شده اند. این تست های منظم و بازخورد شما ما را قادر می سازد تا محصولات را بهبود بخشیم. تست های آزمایشگاهی نیز توسط تیم های ما برای تایید ویژگی های محصولات انجام می شود.
چه کسی محصولات بسکتبال تارمک را طراحی می کند؟ : تارمک یک تیم پرشور برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال است. تمامی محصولات موجود در مجموعه محصولات به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها در حین تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهند برد.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید. /conseils/basketball-al_332

Tarmak Çocuk Basketbol Topu – 1 Numara – Kırmızı / Gri – K100 Sünger | توپ بسکتبال بچه تارمک – شماره 1 – قرمز / خاکستری – اسفنج K100

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/tarmak-cocuk-basketbol-topu-1-numara-kirmizi-gri-k100-sunger-p-353189889

نوع محصول

کد محصول

197117

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد