0

جستجو

حلقه بسکتبال دکاتلون اورجینال | 14142

1,710,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

حلقه بسکتبال دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 14142

رنگ: قرمز/خاکستری روشن مزایای محصول سهولت نصب / برداشتن: با 2 چسب یا پیچ به در یا دیوار ثابت می شود. کیفیت پرش: کیفیت جهش عالی با پشتی پلاستیکی پلی پروپیلن مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: حاشیه 100% آکریلونیتریل بوتادین استایرن تخته موج سواری 100% پلی پروپیلن لایه بیرونی 100% پلی وینیل کلرید در ایالات متحده آمریکا نیست. اطلاعات فنی چرا مجموعه Tarmak Mini B برای بازی بسکتبال در داخل خانه ایده آل است؟ : ست مینی بی تارمک برای کسانی که می خواهند در داخل خانه بسکتبال بازی کنند ایده آل است. می توانید حلقه خود را به دیوار یا در بچسبانید (چسب های پشت تخته پشتی) یا آن را سنجاق کنید (2 سوراخ برای پیچ و قلاب). دایره را می توان با توری تا کرد. با توپ پلاستیکی سایز 1 فروخته می شود. ایده آل برای استفاده در اتاق کودکان.
ابعاد و وزن ست مینی بی تارمک چقدر است؟ : تخته پشتی و حلقه (سانتی متر): 34 X 21 X 12 وزن (کیلوگرم): 0.52
آیا می دانستید که تمامی محصولات تارماک در شرایط بازی واقعی و در آزمایشگاه تست می شوند؟ : تیم طراحی بسکتبالیست ما در مرکز توسعه و آموزش ما واقع در شمال فرانسه کار می کند. تیم ما به طور مداوم تحقیقاتی را برای بهبود راحتی بازیکنان انجام می دهد. همه محصولات ما از اجزایی استفاده می کنند که برای خواصی مانند عرق زدایی و دوام تایید شده اند. تمامی مدل های ما در آزمایشگاه و در شرایط استفاده واقعی توسط کاربرانی که چند هفته است بسکتبال بازی می کنند تست شده اند و مطابق با نظرات شما توسعه یافته اند.
چه کسی محصولات بسکتبال تارمک را طراحی می کند؟ : تارماک یک تیم پرشور است که برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال کار می کند. همه محصولات ما برای پاسخگویی به نیازهای کاربران بزرگسال و کودک در تمام سطوح که برای اهداف سرگرمی یا به طور منظم بسکتبال بازی می کنند، توسعه یافته اند. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که در طول تمرین و مسابقات خود حداکثر لذت را خواهید برد.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید.

Tarmak Çocuk / Yetişkin Mini Basketbol Potası – Kırmızı / Gümüş – Sk100 Dunkers | تارمک کودکان / حلقه مینی بسکتبال بزرگسالان – قرمز / نقره ای – Sk100 Dunkers

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/tarmak-cocuk-yetiskin-mini-basketbol-potasi-kirmizi-gumus-sk100-dunkers-p-385232121

نوع محصول

کد محصول

14142

تامین کننده

CN Ticaret

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد