0

جستجو

پد ضربه ای دکاتلون اورجینال | 337973

1,590,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پد ضربه ای دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 337973

رنگ: مشکی مزایای محصول پشتیبانی از مفاصل: مفاصل (شانه ها و مچ ها) را می پیچد. قابلیت جذب عرق: به لطف ویژگی جاذب خود، از دستکش شما در برابر تعریق محافظت می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 60% پنبه، 40% پلی اتیلن ترفتالات توصیه مراقبت: پس از هر بار استفاده خشک شود. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی اجزای بانداژ 4.5 M: باندها از پارچه ای حاوی 42% پلی استر و 58% پنبه تولید می شوند، بنابراین بسیار بادوام و انعطاف پذیر هستند.
گیره ارگونومیک برای جلوگیری از اشتباه!: وقتی یک باند 4.5 متری را دور دست خود می پیچید، آزاردهنده است که مجبور شوید از نو شروع کنید زیرا بار اول اشتباه کردید. به همین دلیل ما این بانداژ را با یک گیره ارگونومیک طراحی کردیم تا کار شما را راحت تر کنیم: با ساختار منحنی خود، گیره متناسب با شکل انگشت شست شما است. به این ترتیب، می توانید بانداژ را در جهت صحیح (در امتداد انگشت شست، پشت دست) و سمت صحیح (طبق نوار چسب در انتهای دیگر باند) بپیچید.
چرا باید از باند بوکس استفاده کنم؟ : باندهای بوکس برای حمایت از مفاصل دست (استخوان های اسکارپال و مچ دست) طراحی شده اند. بنابراین، تحریک را در مناطقی که ضربه های مکرر دارند کاهش می دهد. در عین حال، بانداژها عرق دستان شما را جذب کرده و عمر دستکش بوکس شما را افزایش می دهند.
چگونه بانداژ را انتخاب کنیم؟ : برای تمرین سبک “اسپارینگ” (با شدت کم) بانداژهای 2.5 متری یا 3 متری کافی است و باید این باندها را روی نواحی سمت راست (شست، کف دست و مچ) بپیچید. استخوان متاتارس، توصیه می کنیم از بانداژ 4 M یا 4.5 M با اجزای پنبه ای استفاده کنید که ضخیم تر است و چسبندگی قوی تری دارد.
توصیه های مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد. قبل از تا زدن بگذارید در هوا خشک شود.

Outshock 4,5 M Siyah Boks Bandajı | باند بوکس سیاه Outshock 4.5 M

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/outshock-4-5-m-siyah-boks-bandaji-p-358756949

نوع محصول

کد محصول

337973

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد