0

جستجو

دوربین دوچشمی دکاتلون اورجینال | 187432

4,590,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دوربین دوچشمی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 187432

رنگ: خاکستری آبی مزایای محصول بزرگنمایی: اجسام را 6 برابر بزرگتر نشان می دهد. قطر لنز = 25 میلی متر، تصاویر واضح سبکی: فقط 208 گرم. ساختار قابل تنظیم: بدون نیاز به تنظیم. حداقل فاصله 20 متر برای یک تصویر واضح لازم است. دوام: به لطف سیلیکون موجود در اجزای آن، مقاومت در برابر ضربه و چسبندگی را فراهم می کند سهولت حمل: با بند قابل تنظیم آن، می توانید به راحتی دوربین دوچشمی را در سطح گردن حمل کنید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: لنز 100% شیشه – شاسی معدنی 100% پلی کربنات – اکریلونیتریل بوتادین استایرن لایه بالایی 100% سیلیکون توصیه ذخیره سازی: در مکانی تمیز و خشک نگهداری شود. ضربه می تواند به کیفیت تصویر دوربین دوچشمی آسیب برساند. از ضربات بپرهیزید. دستورالعمل های کاربر: مستقیماً با دوربین دوچشمی به خورشید نگاه نکنید. اطلاعات فنی کیفیت نوری: منشور شیشه ای معدنی و لنزهای شیئی با کیفیت K9. لنز شیشه ای معدنی با کیفیت K9.
وضوح تصویر: سیستم فوکوس ثابت: نیازی به تنظیم نیست، فوکوس از قبل تنظیم شده است تا تصویری واضح در فاصله تقریباً 20 متری ارائه دهد. به لطف سیستم FIX FOCUS که نیازی به تنظیم ندارد، می توانید از آن با عینک طبی نیز استفاده کنید تا تصویری واضح داشته باشید. برای استفاده در فواصل کوتاه و متوسط ​​ایده آل است و با سهولت استفاده برای کودکان مناسب است.
سهولت تنظیم برای عینک‌زنان: به لطف سیستم «تثبیت فوکوس» که نیازی به تنظیم ندارد، می‌توانید از آن با عینک‌های طبی نیز استفاده کنید تا تصویری واضح داشته باشید. در این صورت کافی است سوراخ لاستیکی را بردارید تا بتوانید بدون آسیب دیدن عینک خود را نزدیک کنید.
راحتی و عمر طولانی: چسبندگی و احساس عالی به لطف پوشش سیلیکونی آن. جزء سیلیکونی محافظت در برابر ضربه و دوام در طول زمان را فراهم می کند.
لوازم جانبی: برای امنیت با بند زیپ دار فروخته می شود.
کاهش اثرات زیست محیطی: در کچوا، ما اهمیت حفاظت از زمین بازی خود را می شناسیم، بنابراین برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود تلاش می کنیم. اگرچه این محصول در حال حاضر دارای طراحی اکوداست، اما ما هر روز با سرعت کامل به کار خود ادامه می‌دهیم: طراحی سازگار با محیط زیست، قابلیت تعمیر و طول عمر در قلب کار توسعه ما قرار دارد.

Quechua Çocuk Outdoor Dürbün – X6 – Mavi – Mh B100 | دوربین شکاری فضای باز کودکان کچوا – X6 – آبی – Mh B100

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/quechua-cocuk-outdoor-durbun-x6-mavi-mh-b100-p-655337328

نوع محصول

کد محصول

187432

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد