0

جستجو

قمقمه یا نگهدارنده آب دکاتلون اورجینال | 6797

2,830,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

قمقمه یا نگهدارنده آب دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 6797

رنگ: آبی بنزینی تیره مزایای محصول عایق حرارتی: از 95 درجه سانتی گراد: 81 درجه بعد از 6 ساعت، 70 درجه بعد از 12 ساعت، 55 درجه بعد از 24 ساعت سهولت استفاده: می توانید درب را تا نیمه باز کنید. شیشه گنجانده شده است. استیل ضد زنگ سهولت نگهداری: به لطف پوشش قابل جابجایی آن به راحتی تمیز می شود. محفظه داخلی از جنس استنلس استیل است. دوام: ساختار دوجداره از جنس استنلس استیل 18/8 (304) با شکاف هوا بین آنها. تعمیر: روکش پیچ عایق به صورت تکی به فروش می رسد (کد کالا 8615544). مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: بطری/بدنه 100% 304 درپوش فولادی ضد زنگ 75% پلی پروپیلن، 25% واشر فولادی ضد زنگ 100% سیلیکون توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری بشویید و خشک کنید. در جای خشک و تمیز نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: الکل اضافه نکنید. در مایکروویو یا فریزر قرار ندهید. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی توصیه برای افزایش عملکرد قمقمه شما. : قمقمه خود را با آب جوش پر کنید و بگذارید 5 دقیقه بماند. سپس آب آن را خالی کرده و نوشیدنی خود را بریزید. قمقمه را ببندید. همانطور که قمقمه را پر می کنید، احتمال حفظ گرم یا سرد مایع داخل افزایش می یابد.
ویژگی ها: با تا نیمه باز کردن درب، می توانید به راحتی مایع را داخل آن بریزید و از حفظ عملکرد عایق حرارتی خود اطمینان حاصل کنید که با باز شدن کامل درب کاهش می یابد. فنجان همراه برای حمل آسان به درب وصل شده است.
توصیه های مراقبت: با دست بشویید، با آب شفاف بشویید و بگذارید با درب باز خشک شود. قمقمه را می توان در ماشین ظرفشویی شست، اما درب و فنجان را در ماشین ظرفشویی نشویید.
استفاده اول: قبل از اولین استفاده، کل محصول را 3 بار با آب زلال بشویید.
مواد تشکیل دهنده و قوانین: همه محصولات و مواد تشکیل دهنده ما با استانداردهای تغذیه مطابقت دارند. این حاوی بیسفنول A (BPA) نیست و با قوانین قابل اجرا مطابقت دارد.
وزن و ابعاد: حجم: 0.7 لیتر ابعاد: 8.3 سانتی متر
کاهش اثرات زیست محیطی (1/2): در کچوا، ما اهمیت حفاظت از زمین بازی خود را می شناسیم، بنابراین برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود تلاش می کنیم. ما در این قمقمه از فولاد ضد زنگ 18/8 استفاده کردیم. این یک ماده بسیار بادوام است، طول عمر بالایی دارد، بازیافت آن آسان است و نوشیدنی ها را حفظ می کند. همچنین داخل قمقمه یا بیرون قمقمه از پولیش استفاده نکردیم. در شرایط استفاده عادی به مدت 5 سال گارانتی می شود.
کاهش اثرات زیست محیطی (2/2): این محصول همچنین دارای ویژگی های زیر است: – با پردازش لیزری بدون استفاده از حلال مشخص می شود. – مجدداً بدون استفاده از حلال با پودر رنگ می شود، بنابراین تراکم محدود می شود و قمقمه با در دست گرفتن کمتر می لغزد. – در هنگام بسته بندی و حمل و نقل تا حد امکان کمتر از محصول استفاده شده است. – تولید شده در کارخانه با استفاده از 100% انرژی های تجدید پذیر.
ما محصولات را دور نمی اندازیم، آنها را تعمیر می کنیم: محصولات ما در طول پیاده روی در کوهستان شما را همراهی می کنند. با استفاده از آن، ممکن است فرسوده شود، برخی از قطعات ممکن است فرسوده شوند، بشکنند یا ناپدید شوند. به منظور تسریع در تعمیر بطری های آب شما، درب آن ها را نیز به صورت جداگانه به فروش می رسانیم. به عنوان کچوا، ما این قطعات را در محدوده رویکرد سازگار با محیط زیست خود در دسترس شما قرار می دهیم.
طراحی محصولات: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی کچوا ما در پاسی، در منطقه Haute Savoie در رشته کوه مون بلان واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.

Doğa Termos – Paslanmaz Çelik – 0,7 L – Mavi | قمقمه Doğa – فولاد ضد زنگ – 0.7 L – آبی

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/doga-termos-paslanmaz-celik-0-7-l-mavi-p-353391489

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

6797

تامین کننده

avantajcenter

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد