0

جستجو

قمقمه یا نگهدارنده آب دکاتلون اورجینال | 331517

2,530,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

قمقمه یا نگهدارنده آب دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 331517

رنگ: سبز خاکی مزایای محصول عایق حرارتی: نوشیدنی های شما را با ساختار دولایه و شکاف هوا گرم یا خنک نگه می دارد. سهولت استفاده: قلاب حمل، درب، ساختار دوجداره. نوشیدنی خود را با خیال راحت بنوشید 255 گرم. سهولت نگهداری: به دلیل دهانه پهن آن به راحتی تمیز می شود.محفظه داخلی از فولاد ضد زنگ است. دوام: ساختار دوجداره از جنس استنلس استیل 18/8 (304) با شکاف هوا بین آنها. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: بطری/بدنه 100% درپوش فولادی ضد زنگ 304 90% پلی پروپیلن، 10% سیلیکون توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری بشویید و خشک کنید. در جای خشک و تمیز نگهداری شود. دستورالعمل استفاده: در اجاق مایکروویو یا روی اجاق گاز/آتش قرار ندهید. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی توصیه هایی برای استفاده: با ساختار دو جداره استیل ضد زنگ، به شما امکان می دهد نوشیدنی های گرم را بدون سوزاندن دست ها و دهان خود بنوشید. پوشش آن دمای نوشیدنی ها را برای مدت طولانی حفظ می کند و یک تجربه نوشیدن راحت را فراهم می کند. در اجاق مایکروویو یا منبع حرارتی (مانند اجاق گاز، آتش) قرار ندهید.
توصیه های مراقبت: محصول را می توان در ماشین ظرفشویی (پوشش + بدنه) شستشو داد. در این حالت مراقب باشید که درب درب آن گم نشود. با درب باز خشک کنید. مهر و موم درب را می توان برای شستشو و خشک کردن کامل جدا کرد.
استفاده اول: قبل از اولین استفاده، کل محصول را 3 بار با آب زلال بشویید.
مواد تشکیل دهنده و قوانین: همه محصولات و مواد تشکیل دهنده ما با استانداردهای تغذیه مطابقت دارند. این حاوی بیسفنول A (BPA) نیست و با قوانین قابل اجرا مطابقت دارد. ما یک بدنه قمقمه ساخته شده از فولاد ضد زنگ 18/8 (304) که برای ایمنی مواد غذایی مناسب است و یک درب پلی پروپیلن مقاوم در برابر حرارت و ضربه را انتخاب کردیم.
وزن و ابعاد: وزن: 255 گرم (فنجان: 235 گرم، درب: 20 گرم) ابعاد: 8.5 سانتی متر در 11.2 سانتی متر قطر (عرض با احتساب قلاب 11 سانتی متر). ظرفیت: 0.38 لیتر
مسئولیت ما در قبال محیط زیست (1/2): ما به عنوان کچوا سعی می کنیم اثرات زیست محیطی محصولات خود را کاهش دهیم زیرا آگاه هستیم که باید برای محافظت از جهان خود اقدامی انجام دهیم. ما در این قمقمه از فولاد ضد زنگ 18/8 استفاده کردیم. این یک ماده بسیار بادوام است، طول عمر بالایی دارد، بازیافت آن آسان است و نوشیدنی ها را حفظ می کند. همچنین داخل قمقمه یا بیرون قمقمه از پولیش استفاده نکردیم. در شرایط استفاده عادی به مدت 5 سال گارانتی می شود.
مسئولیت ما در قبال محیط زیست (2/2): این محصول دارای ویژگی های زیر نیز می باشد: – با پردازش لیزری بدون استفاده از حلال مشخص شده است. – مجدداً بدون استفاده از حلال با پودر رنگ می شود، بنابراین تراکم محدود می شود و قمقمه با در دست گرفتن کمتر می لغزد. – در هنگام بسته بندی و حمل و نقل تا حد امکان کمتر از محصول استفاده شده است. – تولید شده در کارخانه با استفاده از 100% انرژی های تجدید پذیر.
طراحی محصول: تجربه ما: مرکز طراحی جهانی Quechua در پای Mont-Blanc در Passy، در منطقه Haut-Savoie فرانسه واقع شده است. مکان این مرکز به یک نقطه ملاقات واقعی برای تیم های ما (طراحان، مدیران محصول، مهندسان و غیره) و علاقه مندان به ورزش در فضای باز تبدیل شده است. این یک مزیت بزرگ برای طراحی محصولات پیاده روی و ارائه تخصص ما به شما است.

Quechua Paslanmaz Çelik Fincan – 0,38 L – Haki – Mh500 | جام استیل ضد زنگ کچوا – 0,38 L – خاکی – Mh500

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/quechua-paslanmaz-celik-fincan-0-38-l-haki-mh500-p-353873207

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

331517

تامین کننده

OPEN SHOPS

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد