0

جستجو

لوازم جانبی کوه نوردی و بیرونی دکاتلون اورجینال | TYC00738599216

1,590,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لوازم جانبی کوه نوردی و بیرونی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : TYC00738599216

رنگ: آبی تیره مزایای محصول سهولت حمل: پشت اسفنجی و بند I تسمه ها قابل تنظیم هستند. ابعاد: 40 26 توصیه نگهداری: توصیه می کنیم کوله پشتی خود را در مکانی خشک و عاری از آفتاب نگهداری کنید دستورالعمل استفاده: توجه: اجزای آن قابل نفوذ به آب هستند پوشش جداگانه فروخته می شود توصیه مراقبت: شستشو با دست اطلاعات فنی ما رویکرد طراحی زیست محیطی: برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده کرد و همچنین آب زیادی از مخازن رنگرزی استفاده می شود.پساب اضافی تخلیه می شود.با این محصول با مصرف آب کمتر آسیبی را که به آب وارد می کنیم کاهش می دهیم: – ما یکی از هر دو نخ موجود در اجزای داخل محصول را رنگ کنید
– برخی از اجزای خارجی خود را با ادغام رنگدانه های رنگی در فرآیند تولید طناب به صورت عمده رنگ می کنیم.
چگونه کیفم را بگذارم؟ : – در محفظه بزرگتر، وسایل سنگین خود را در پایین قرار دهید. لباس ها را دور این مواد بچینید. – کت بارانی و/یا پشم گوسفند خود را در مکانی به راحتی در دسترس قرار دهید. – لوازم کوچک روزانه را می توان در چشم حمل کرد (ضدآفتاب، نقشه، عینک…). – بطری آب خود را در محفظه کناری قرار دهید.
چگونه کیفم را مرتب کنم؟ : – بند های شانه را شل کنید – کیف را ببندید – بند های شانه را سفت کنید
ضد آب: اجزای این کوله پشتی ضد آب هستند، بنابراین می توانید به طور موقت در زیر نم نم باران به قدم زدن/پیاده روی خود ادامه دهید. توجه: این کوله پشتی نشتی دارد و روکش باران ندارد. اگر می‌خواهید در هوای بارانی به پیاده‌روی/پیاده‌روی خود ادامه دهید و از وسایل خود محافظت کنید، مدل زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم: “کوله پشتی پوشش باران 10 / 20 L” که در وب سایت ما با کد محصول 8772113 موجود است.
چگونه حجم کیسه ها را اندازه گیری کنیم؟ : حجم تمام کوله ها با روش استاندارد اندازه گیری می شود: محفظه اصلی و تمام محفظه های کیف را با توپ های کوچک پر می کنیم. سپس این گلوله ها را در ظرفی با مقیاسی که حجم معادل آن را بر حسب لیتر نشان می دهد، می ریزیم.
آزمایش‌های انجام شده برای دوام و دوام ایده‌آل: بسیاری از آزمایش‌های آزمایشگاهی قبل از تأیید اجزای مورد استفاده اعمال می‌شوند: تست‌های پارچه، سگک، بند، فوم، زیپ. به عنوان مثال، ما مقاومت در برابر سایش و سایش، محافظت از رنگ در برابر اشعه ماوراء بنفش و شستشو و مقاومت در برابر آب را برای پارچه انجام می دهیم. سپس کیف را تحت آزمایش سایش سریع روی مانکنی قرار می دهیم که حرکات یک کوهنورد را برای اندازه گیری کیفیت مونتاژ تقلید می کند.
بازخورد شما برای ما حائز اهمیت است! : با تشکر از نظرات شما، طراحی و مدل کوله پشتی را بهبود دادیم. این کیف توسط بسیاری از علاقه مندان به پیاده روی آزمایش شده است، بنابراین ما توانستیم با رعایت آن در حین استفاده، برخی از ویژگی های کیف را بهبود ببخشیم. ما یک زیپ دوتایی به محفظه اصلی مدل جدید خود اضافه کردیم، یک محفظه جانبی اضافه کردیم و پایه محصول را بیشتر تقویت کردیم تا بتواند هم در طبیعت و هم در سایر محیط ها شما را همراهی کند.

Quechua Outdoor Sırt Çantası – 17 L – Lacivert – Nh Escape 100 | کوله پشتی در فضای باز Quechua – 17 L – آبی دریایی – Nh Escape 100

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/quechua-outdoor-sirt-cantasi-17-l-lacivert-nh-escape-100-p-658275014

نوع محصول

کد محصول

TYC00738599216

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد