0

جستجو

لباس مردانه دکاتلون اورجینال | 327890

322710092 Decathlon

1,240,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

لباس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 327890

رنگ: آبی خاکستری مزایای محصول مقاومت در برابر علف های هرز: از شیرجه رفتن در پوشش گیاهی نترسید! پارچه مقاوم در برابر خوردگی و سایش است آزادی حرکت: برش مستقیم مناسب برای دوچرخه سواری در کوهستان برای حداکثر آزادی حرکت. قابلیت دفع عرق: در طول تمرین به دلیل قابلیت تنفسی که دارد خشک بمانید. فضا را اشغال نمی کند: در جیب پشتی زیپ دار جمع می شود و فضای کمی را اشغال می کند. جیب: می توانید وسایل کوچک خود (دستمال و غیره) را حمل کنید. در جیب زیپ دار در پشت وزن: پوشیدن آن خوشایند و سبک است. 130 گرم در سایز L. طراحی سازگار با محیط زیست: ساخته شده از 86% پلی استر بازیافتی برای طول عمر ایده آل. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی کیسه 100% پلی اتیلن ترفتالات 86% پلی اتیلن ترفتالات، 14% الاستین 1% Elastane1%ElTephthalate. خشک و آن را در مکانی تمیز نگهداری کنید توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. روی چاپ ها اتو نکنید. اطلاعات فنی مقاومت در برابر اصطکاک: ما انتخاب کردیم که از یک جزء محکم بافته شده روی بازوها استفاده کنیم تا بتوانید با خیال راحت بدون نگرانی از گیر کردن روی شاخه ها و خارها تمرین کنید. نتیجه؟ ژرسی مقاوم در برابر پارگی ناشی از پوشش گیاهی و همچنین جلوگیری از اصطکاک ناشی از تسمه های کیسه آب. علاوه بر این، جزء آن قابل تنفس است!
برش مستقیم: این پیراهن ورزشی، راحت و مناسب برای دوچرخه سواری در کوهستان است! برای اینکه احساس راحتی بیشتری داشته باشید، دوخت و برش متناسب با وضعیت شما در دوچرخه طراحی شده است و از اصطکاک جلوگیری می کند. چطور؟ طول پیراهن به گونه ای است که حتی اگر به سمت فرمان خم شوید، پشت شما را می پوشاند.
1 جیب زیپ دار: برای لذت رانندگی راحت، فقط وسایل ضروری را با خود حمل کنید: – یک جیب زیپ دار (17×11 سانتی متر) در سمت راست، که به شما امکان می دهد به راحتی به وسایل مورد نیاز خود در طول سفر دسترسی داشته باشید و بدون استفاده از آن می توانید استفاده کنید. دستکش های خود را در بیاورید: به عنوان مثال، دستمال مرطوب، اهرم رها کردن لاستیک … – جزء آن کاملاً انعطاف پذیر است، بنابراین توصیه می کنیم وسایل سبک را در جیب خود حمل کنید. – می توان آن را در جیب خود تا کرد. نگهداری و حمل آن آسان است.
ابعاد جادار: طول: 15 سانتی متر عرض: 11 سانتی متر ارتفاع: 5 سانتی متر
تعمیر و نگهداری: شما می توانید از صفحه پشتیبانی ما برای نگهداری از لباس MTB خود بهره مند شوید.
توصیه تیم: هنگام کاوش در آموزش MTB، از کلاه ایمنی و دستکش استفاده کنید: نه تنها برای خطر سقوط، بلکه در برابر شاخه ها! برای راحتی و جلوگیری از تحریک عطش خود را در حین تمرین با بطری آب یا کیسه آب برطرف کنید. علاوه بر این، اسپری ضد انفجار: به شما امکان می دهد سفر خود را بدون تعمیر کامل کنید.
تست های محصول: تیم طراحی محصول ما به طور مداوم در حال انجام تحقیقات برای اطمینان از راحتی کاربران در BTWIN VILLAGE در لیل (فرانسه) است. تیم ما بر روی توسعه محصولاتی متمرکز شده است که عناصری را که کاربر ممکن است در طول استفاده به آن نیاز داشته باشد برای مقابله با چالش هایی که در طول آموزش با آن مواجه می شود، ارائه می دهد.

Rockrider Erkek Kısa Kollu Dağ Bisikleti Forması – Mavi – Expl 100 | لباس دوچرخه کوهستانی آستین کوتاه مردانه Rockrider – آبی – Expl 100

 

سایز

S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/rockrider-erkek-kisa-kollu-dag-bisikleti-formasi-mavi-expl-100-p-322710092

نوع محصول

کد محصول

327890

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد