0

جستجو

لباس مردانه دکاتلون اورجینال | 330629

322716937 Decathlon

3,080,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

لباس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 330629

رنگ: سیاه/قرمز مزایای محصول مقاومت در برابر گیاهان وحشی: از شیرجه رفتن در پوشش گیاهی نترسید! پارچه مقاوم در برابر سایش و خوردگی است. آزادی حرکت: برش مستقیم مناسب برای دوچرخه سواری در کوهستان برای حداکثر آزادی حرکت. ویژگی از بین بردن عرق: به لطف اجزای قابل تنفس آن در طول تمرین خشک بمانید جیب: به لطف 3 جیب خود با هر چیزی که در دست دارید دوچرخه سواری کنید. وزن: سبک و خوش پوش است. 175 گرم در اندازه L Eco-Design: محصولی با کاهش اثرات زیست محیطی، تولید شده از 84% پلی استر بازیافتی. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 84% پلی اتیلن ترفتالات، 16% کیسه الاستین 85% پلی آمید، 15% الاستین توصیه نگهداری: در جای خشک و تمیز نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. با زیپ بسته بشویید. روی چاپ ها اتو نکنید. اطلاعات فنی اطلاعات اندازه: مدل ما دارای سایز M بالا و سایز M پایین است. قد او 1.83 متر است.
مقاوم در برابر پوشش گیاهی: تیم طراحی ما استفاده از یک جزء بافته شده مخصوص روی آستین ها را انتخاب کرد تا بتوانید بدون ترس از زمین خوردن روی شاخه ها و بوته ها خود را در جاده پرتاب کنید. نتیجه؟ یک ژرسه MTB خوب در برابر پارگی های ناشی از بوته ها مقاوم است و همچنین از اصطکاک تسمه های بسته هیدراتاسیون جلوگیری می کند. در عین حال، پارچه برای تنفس بهینه قابل تنفس است!
STRAIGHT CUT: این پیراهن اسپرت و راحت برای MTB طراحی شده است، برای اینکه احساس راحتی بیشتری داشته باشید، دوخت و برش آن به گونه ای طراحی شده است که با موقعیت شما در دوچرخه سازگار باشد و از اصطکاک جلوگیری کند. چطور؟ طول پیراهن به گونه ای است که حتی اگر به سمت فرمان خم شوید، پشت شما را می پوشاند.
جیب: با سیستم مفید جدید جیبی در لباس، می توانید به راحتی به وسایل ضروری خود دسترسی داشته باشید که می توانید در طول سفر با خود حمل کنید – در سمت راست پشت: 1 جیب زیپ دار، ایمن و ضد آب برای گوشی هوشمند خود (اندازه) : 17 سانتی متر در 11 سانتی متر) (محفظه مخصوص برای قرار دادن گوشی) – در سمت چپ: یک جیب بزرگ زیپ دار و ایمن برای کلیدها و کاغذهای مهم شما (اندازه: 24 سانتی متر در 11 سانتی متر). – 1 جیب همه کاره (اندازه: 13 سانتی متر x 16 سانتی متر): لوله داخلی یا بسته بندی خالی!
تعمیر و نگهداری: شما می توانید از صفحه پشتیبانی ما برای نگهداری از لباس MTB خود بهره مند شوید.
توصیه تیم: هنگام کاوش در آموزش MTB، از کلاه ایمنی و دستکش استفاده کنید: نه تنها برای خطر سقوط، بلکه در برابر شاخه ها! برای راحتی و جلوگیری از تحریک عطش خود را در حین تمرین با بطری آب یا کیسه آب برطرف کنید. علاوه بر این، اسپری ضد انفجار: به شما امکان می دهد سفر خود را بدون تعمیر کامل کنید.
تست های محصول: تیم طراحی محصول ما به طور مداوم در حال انجام تحقیقات برای اطمینان از راحتی کاربران در BTWIN VILLAGE در لیل (فرانسه) است. تیم ما بر روی توسعه محصولاتی متمرکز شده است که عناصری را که کاربر ممکن است در طول استفاده به آن نیاز داشته باشد برای مقابله با چالش هایی که در طول آموزش با آن مواجه می شود، ارائه می دهد.

Rockrider Kısa Kollu Dağ Bisikleti Forması – Kırmızı – Expl 500 | Rockrider Short Bike Bike Jersey – Red – Expl 500

 

سایز

2XL, L, M, S, XL

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/rockrider-kisa-kollu-dag-bisikleti-formasi-kirmizi-expl-500-p-322716937

نوع محصول

کد محصول

330629

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد