0

جستجو

پاپوش زنانه دکاتلون اورجینال | 170854

465032375 Decathlon

7,900,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

پاپوش زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 170854

رنگ: آبی تیره/مشکی/زرد نئون مزایای محصول قدرت: رانش عالی با رگه های جانبی سخت تیغه دو جزئی با روکش انعطاف پذیر سختی: سخت: تکان دادن تیغه چالش برانگیز با تیغه با طول متوسط ​​ساختار قابل تنظیم: بند الاستیک نوع “Bungee” برای بستن سریع. طول آن قابل تنظیم است. پایداری: باله‌های جانبی بدون توجه به شکل تکان دادن پا، پایداری را فراهم می‌کنند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: ماچته (غواصی) زیرپایی 100% اتیلن وینیل استات 100% استایرن اتیلن بوتادین استایرن توصیه در جای خشک و تاریک نگهداری کنید: دستورالعمل های کاربر: از پابرهنه استفاده نکنید => کفش های داخلی با روکش نئوپرن اجباری هستند. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی عملکرد و قدرت: به عنوان Subea، ما یک “ربات پالت” طراحی کردیم. به لطف این ربات که مکانیزم آزمایشی است، دیدیم که نیروی رانش باله چه چیزی را ایجاد می کند و غواص چقدر باید انرژی صرف کند. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که یک پالت مفید باید چگونه باشد. ما از این ربات در طول فرآیند توسعه محصولات خود استفاده می کنیم تا زمانی که تمام نیازهای علمی ما را در حین استفاده برآورده کند. ما تمام نمونه های اولیه پالت را آزمایش می کنیم تا زمانی که محصولی را بدست آوریم که تمام انتظارات ما را برآورده کند.
کفش داخلی: قسمتی است که پا وارد پالت می شود. کفش داخلی پیست 500 OH به گونه ای طراحی شده است که پا را بدون انسداد نقطه حمایت یا ایجاد ناراحتی در حین تمرین کاملاً در آغوش می گیرد. هنگامی که پا کاملاً گرفته می شود، انرژی حاصل از حرکت پاها در داخل کفش غواصی از بین نمی رود تا جریان انرژی تولید شده توسط پاها در حین چرخاندن به حداکثر برسد.
پالا: قسمت مسطحی است که پالت استحکام خود را از آن می گیرد. تیغه تراک 500 OH با اینکه بسیار نرم است، حداکثر قدرت را در هر شرایطی در اختیار کاربر قرار می دهد. SUBEA این تیغه را برای ارائه حداکثر نیروی رانش (قدرت تیغه) و در عین حال حفظ ساختار نرم آن برای ایجاد راحتی عالی در هنگام کف زدن پا توسعه داد. کانال مرکزی آن برای حداکثر رانش خم شده است. آن را امتحان کنید، نمی توانید تسلیم شوید.
سهولت در گذاشتن و برداشتن / گرفتن پا: تسمه های مسیر SDC 500 OH از لاستیک طبیعی و پلی آمید ساخته شده اند. باله ها به لطف خاصیت ارتجاعی خود به آن ها اجازه می دهند تا کاملاً روی پاهای شما قرار بگیرند. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد تسمه های کلاسیک را با سگک های گیره ای که دیگر استفاده نمی شوند جایگزین کنید. سایز S: 36 – 39، طول 20 سانتی‌متر بند الاستیک اندازه M: 40 – 43، طول 22 سانتی‌متر اندازه L: 44 – 47، طول 24 سانتی‌متر با دو «قطع‌کننده» فروخته می‌شود، بنابراین می‌توانید بند را به طول ایده‌آل تنظیم کنید. حداکثر راحتی
تعادل: وریدهای جانبی، موقعیت تیغه قرار گرفته در وسط این رگ‌ها، باله‌های کناری یا نوک تیغه، تعادل کامل باله‌ها را در انواع تکان دادن پا (قیچی کلاسیک – یا تکنیک شنای سینه‌پشتی) فراهم می‌کنند.
ابعاد و وزن جفت پالت (در سایز 40 – 43): طول: 61 سانتی متر. عرض: 22.5 سانتی متر وزن: 1.6 کیلوگرم شناوری مثبت (کمی شناور)

Subea Dalış Paleti – Mavi – Oh 500 Soft | Subea Diving Fin – آبی – Oh 500 Soft

 

سایز

36-39, 44-47

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/subea-dalis-paleti-mavi-oh-500-soft-p-465032375

نوع محصول

کد محصول

170854

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد