0

جستجو

جلیقه نجات زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال | 336097

465626520 Decathlon

7,250,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

جلیقه نجات زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 336097

رنگ: خاکستری فولادی/مشکی مزایای محصول شناوری: 50 نیوتن، جلیقه مطابق با استاندارد EN ISO 12402-5. طراحی زیست محیطی: ما با رنگ آمیزی طناب در منبع، اثرات زیست محیطی محصول را کاهش می دهیم. آزادی حرکت: برش کوتاه و ساخت سه بعدی متناسب با تمام اشکال بدن. قرار دادن / برداشتن آسان: ساختار “پانچو” با 2 سگک، تنظیم با تسمه. سازگاری: سازگار با سگک کمربند ایمنی و کمربند موج سواری. جیب: جیب جلویی بزرگ با نوار چسب بسته می شود. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر پرکننده 100% پلی اتیلن توصیه نگهداری: در جای خشک و دور از نور نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: برای کسانی که شنا بلدند. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی همراه با باشگاه های قایقرانی توسعه یافته است: ما این جلیقه شناور را دقیقاً در 18 ماه توسعه دادیم. جلیقه 50 نیوتن برای ارائه محصولی سبک وزن، صرفه جویی در فضا و بادوام به کاربران قایقرانی باشگاهی، با در نظر گرفتن مشکلات ناشی از تمرینات شدید، ساخته شده است. فدراسیون قایقرانی فرانسه (FFV) و 3 باشگاه شریک ما تخصص خود را در ساخت این محصول برای شما به کار گرفته اند.
برای سطوح مبتدی تا پیشرفته و حتی برای مربیان قایقرانی مناسب است.
ساخت و ساز: برش کوتاه این جلیقه و پانل های مختلف فوم پلی اتیلن این اطمینان را می دهد که محصول بسیار سبک است و شما را محدود نمی کند. سگک های پلاستیکی (که در دو طرف جلیقه قرار دارند) ساخته شده اند تا در صورت لزوم قابل تعویض باشند. بند فاق (که روی جلیقه مشکی رنگ گنجانده نشده است) به همه مربیان و سرپرستان اجازه می دهد تا قایق بادبانی را دکل کنند.
اکد دیزاین: به لطف فناوری دوپینگ (پارچه تولید شده از نخ های رنگرزی فله، که مصرف آب را به میزان قابل توجهی در طول تولید طناب کاهش می دهد) و پارچه دو رنگ (بافندگی متشکل از نخ های نیمه رنگ شده)، موفق به کاهش انتشار CO2 در تولید این جلیقه جدید 20 درصد نسبت به مدل قدیمی.
VHF PIECE: یک قسمت اضافه کردیم که می توانید VHF را به شانه چپ جلیقه ثابت کنید. این گزینه برای مربیان قایقرانی یا هنگام کروز روی قایق های موتوری مفید است.
سازگاری با کمربند ایمنی و بند: این جلیقه کمکی شنا با تمام سگک های کمربند ایمنی و کمربندهای موج سواری موجود در بازار سازگار است. به لطف نقطه اتصال قلاب، از بالا رفتن غیرمنتظره جلیقه جلوگیری می شود.
استفاده همه جانبه: جلیقه 50 نیوتن را می توان برای آموزش کاتاماران، قایق بادبانی، پارو زدن ایستاده، موج سواری و حتی قایق رانی استفاده کرد. همچنین می توان از آن در فاصله 6 مایلی دور از ساحل استفاده کرد، مشروط بر اینکه در حین کشتی سواری پوشیده شود (قانون شماره 240).
انتخاب سایز صحیح: شناوری جلیقه به وزن کاربر بستگی دارد. 30-40 کیلوگرم 40-60 کیلوگرم 60-80 کیلوگرم 80-100 کیلوگرم + 100 کیلوگرم نیاز به استفاده از جلیقه نجات استاندارد برای کاربران زیر 30 کیلوگرم (حداقل 100 نیوتن)

Tribord Yüzme Yardımcısı Yelek – Siyah – 50 Newton – Club | جلیقه کمک شنا تریبورد – مشکی – 50 نیوتن – کلاب

 

سایز

M/L, XL/XXL, XS/S, XXL-XXXL, XXS

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/tribord-yuzme-yardimcisi-yelek-siyah-50-newton-club-p-465626520

نوع محصول

کد محصول

336097

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد