0

جستجو

سیمیت آستین دکاتلون اورجینال | 12194

2,450,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سیمیت آستین دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 12194

رنگ: خاکستری روشن مزایای محصول راحتی: درزهای داخل باعث کاهش سوزش ناشی از اصطکاک می شود. مفهوم و فناوری محصول ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی وینیل کلراید توصیه نگهداری: با آب شفاف بشویید، در هوا خشک کنید، در مکانی خشک و تهویه شده به دور از نور خورشید نگهداری کنید. دستورالعمل کاربر: حداکثر 50 کیلوگرم. باید زیر نظر یک بزرگسال استفاده شود. اطلاعات فنی 3 مرحله تجربه ورزش های آبی نبیجی: نبیجی 3 تجربه مختلف ارائه می دهد: کاوش در آب، کاوش در شنا و کاوش در غواصی. حلقه شنای استخر بادی برای مرحله «اکتشاف آب» مناسب است: کودک در مرحله کشف آب است، برای حرکت ایمن در این محیط جدید به حداکثر شناوری نیاز دارد. کودک شما با لذت در آب حرکت می کند. حلقه شنا یک اسباب بازی است که به شما کمک می کند شناور بمانید.
شیر سریع چگونه کار می کند؟ :این حلقه بچه دارای دو دریچه می باشد که به سرعت باد و تخلیه می شود. برای باد کردن شیرینی نیازی به اقدام خاصی نیست، می توان آن را از راه دهان یا با پمپ باد کرد. (پمپ تیفلیت موجود در Nabaıjı) دارای شیر یک طرفه اتوماتیک روی شیر است، در هنگام باد کردن هوا نشتی ندارد. هنگامی که باد کردن کامل شد، مهم است که درب را محکم ببندید. دانلود با فشار دادن دکمه انجام می شود.
سن استفاده: 6 تا 9 سال
ایمنی: دارای دو محفظه بادی مجزا است که ثبات و امنیت بیشتری را فراهم می کند.
ابعاد: داخلی: 24 سانتی متر، بیرونی: 65 سانتی متر
وزن کاربر: تا 50 کیلوگرم
توصیه های مصرف: پس از استفاده، همیشه با آب تمیز بشویید تا کلر، ماسه و نمک از بین برود. پس از استفاده محصول را زیر نور خورشید قرار ندهید تا بلافاصله رنگ آن از بین نرود.
وزن محصول: حدود 200 گرم

Nabaiji Çocuk Şişirilebilir Yüzme Simidi – 65 Cm – 6 / 9 Yaş – “palmiye” Baskılı | حلقه شنای بادی کودکان نبیجی – 65 سانتی متر – 6 / 9 سال – چاپ “نخل”

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/nabaiji-cocuk-sisirilebilir-yuzme-simidi-65-cm-6-9-yas-palmiye-baskili-p-681201655

نوع محصول

کد محصول

12194

تامین کننده

DENİZBAZAAR

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد