0

جستجو

عینک شنا زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال | beyha747848

1,620,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

عینک شنا زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : beyha747848

رنگ: صورتی مزایای محصول ویژگی ضد مه: بدون مه شدن عینک شنا کنید، این عینک دارای ویژگی ضد مه است. میدان دید: از میدان دید عالی 120-140 درجه لذت ببرید. پشتیبانی: به لطف لنزهای کوچک خود چسبندگی عالی را فراهم می کند. ساختار قابل تنظیم: پل بینی (S، M، L) با الاستیک شماره دار و سگک پشتی تنظیم می شود. ضد آب: اتصالات انعطاف پذیر از ورود آب به شیشه جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: بند 100% استایرن اتیلن بوتادین لنز استایرن سگک 100% پلی کربنات 100% پلی اورتان توصیه نگهداری: عینک شنا خود را پس از استفاده در کیف یا در کیسه پلاستیکی نگهداری کنید. مهم: سطح داخلی پنجره ها را لمس نکنید زیرا به ویژگی ضد مه آنها آسیب می رساند. دستورالعمل های کاربر: سطح داخلی پنجره ها را لمس نکنید (این کار ویژگی ضد مه را از بین می برد). توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی تشکیل غبار: تشکیل غبار به عوامل خارجی زیادی مانند اختلاف دمای آب و بدنه و میزان رطوبت بستگی دارد.ساییدگی ناشی از اصطکاک یکی از دلایل اصلی آن است. اگر متراکم شد، پنجره ها را در آب غوطه ور کنید تا یک لایه محافظ ایجاد شود. توجه داشته باشید که پس از مدتی استفاده از محصول، خاصیت ضد مه آن کاهش می یابد. توصیه می کنیم از یک خودکار ضد مه استفاده کنید که خاصیت ضد مه عینک شما را تجدید کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
انتخاب سایز: ویژگی سفتی آب توسط بدنه سیلیکونی کاملاً با شکل صورت تطبیق می یابد. قبل از خرید محصول، توصیه می کنیم بدون بستن بند الاستیک روی سر، تست «خلاء» را انجام دهید. اگر عینک بدون بند، با احساس خلاء خفیف، بدون لیز خوردن روی صورت شما بماند، در حین تمرین شنا آب نشت نمی کند.بنابراین می توانید نقاطی را که ممکن است عینک مزاحم شود، ببینید یا متوجه شوید که آیا مدل محصول برای آن مناسب است یا خیر. این مدل در سایزهای S (صورت نازک) و L موجود است.
چگونه عینک خود را تنظیم کنم: عینک هایی که با نوع صورت شما سازگار هستند و نیازی به سفت کردن زیاد ندارند. عینک‌هایی که خیلی تنگ هستند باعث ناراحتی فرد می‌شوند، آثاری روی صورت باقی می‌گذارند و حتی ممکن است آب را جذب کنند. نیازی نیست که عینک خود را با دست فشار دهید، یک اثر خلاء جزئی معمولا برای شنا بدون ورود آب کافی است. تسمه ها معمولاً 2 تا 3 سانتی متر از گوش عبور می کنند. بنابراین، عینک لیز نمی خورد و راحتی را فراهم می کند.
تعمیر و نگهداری – هشدارها: توصیه می کنیم: – عینک های خود را فقط در صورت لزوم با غوطه ور کردن در آب بشویید – از استفاده از شلنگ محکم برای پاشیدن آب روی داخل لنز خودداری کنید. – پس از هر تمرین، عینک خود را در جعبه خود قرار دهید تا از آسیب دیدن لنزهای داخلی و خراش روی لنزهای بیرونی جلوگیری شود – از قرار گرفتن در معرض دمای 60 درجه سانتیگراد و بالاتر اجتناب کنید، سطح داخلی عینک خود را لمس نکنید یا خراش ندهید.
محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: مطابق با استاندارد Q/BT 4734 – 2014، تمامی عینک های آفتابی نبایجی بدون در نظر گرفتن رنگ لنز، در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند.

Premium Nabaiji Yüzücü Gözlüğü – S Boy – Şeffaf Camlar – Pembe – 100 Xbase | عینک شنا ممتاز Nabaiji – سایز S – لنزهای شفاف – صورتی – 100 Xbase

 

سایز

S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/premium-nabaiji-yuzucu-gozlugu-s-boy-seffaf-camlar-pembe-100-xbase-p-714624075

نوع محصول

کد محصول

beyha747848

جنسیت

تامین کننده

GMB GROUP

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد