0

جستجو

لباس غواصی زنانه دکاتلون اورجینال | 304325

649437196 Decathlon

4,450,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

لباس غواصی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 304325

رنگ: خاکستری تیره مزایای محصول عایق حرارتی: لباس مرطوب با ضخامت 3 میلی متر. ساخت و ساز باند / دوخته شده GBS، درزهای ضد آب. پوشیدن / درآوردن آسان: لباس مرطوب یک تکه با زیپ پشتی. آزادی حرکت: برش آناتومیک که به بازوها اجازه حرکت می دهد. زیر بغل بدون درز. دوام: تقویت کننده هایی برای جلوگیری از سایش روی زانوها. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: فوم 100% پوشش پروپیلن گلایکول 100% پلی آمید توصیه ذخیره سازی: لباس غواصی خود را روی یک آویز پهن و دور از نور خورشید و همه منابع گرما نگهداری کنید تا از آسیب به ساختار و اجزای نئوپرن آن جلوگیری کنید. دستورالعمل های کاربر: برای شنا و ورزش های موجی توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی اطلاعات در مورد عایق حرارتی و تقویت کننده ها: لباس مرطوب یک تکه با زیپ پشتی به ضخامت 3 میلی متر. درزهای ضد آب به لطف ساختار چسب / دوخته شده GBS (GBS Glued & Blind Stitched) آن. هنگامی که مقدار کمی آب از طریق زیپ وارد می شود، بین لباس مرطوب و بدن شما محبوس می شود، آبی که وارد می شود نمی تواند در داخل گردش کند، بنابراین از ورود بیشتر آب جلوگیری می کند. به لطف این آب که به داخل نشت می کند، عایق حرارتی شما به دست می آید. تقویت‌کننده‌هایی در ناحیه زانو برای کاهش سایش وجود دارد.
ساخت و ساز با چسب / دوخت – GBS: درزهای ضد آب با روش اتصال GBS (Glued and Blind Stitched): نئوپرن ابتدا چسب زده می شود، سپس برای حداکثر دوام دوخته می شود (سوزن برای جلوگیری از نشت آب، مواد نئوپرن را کاملا سوراخ نکرده است).
چرا باید کت و شلوار مرطوب با ضخامت 3 میلی متر بپوشید؟ : حتی در آب گرم، بدن می تواند شروع به خنک شدن کند (25 برابر سریعتر از هوا). پوشیدن لباس مرطوب با ضخامت 3 میلی متر از این افت دما جلوگیری می کند تا بتوانید برای مدت طولانی تری تمرین کنید. علاوه بر این، با پوشیدن لباس مرطوب می توانید تقریباً به طور کامل از دنیای زیر آب (مرجان ها و غیره) و اشعه ماوراء بنفش محافظت کنید.
کلاس عملکرد عایق حرارتی: خواص عایق حرارتی این لباس غواصی غواصی توسط موسسه مستقل INPP در مارسی فرانسه آزمایش شده و مطابق با استانداردهای فعلی NF EN 14225-1: 2017 تایید شده است. این لباس مرطوب برای استفاده در آب هایی با دمای بالای 25 درجه مناسب است.
لباس مرطوب خیس چیست؟ : این نوع کت و شلوارها از رایج ترین کت و شلوارهای موجود در بازار هستند. به جای ایجاد یک مانع آب، هدف آن به دام انداختن آب است تا بدن شما را گرم کند تا زمانی که یک بافر گرما بین بدن شما و بیرون ایجاد کند. متشکل از نئوپرن – یک پلیمر لاستیکی پر از حباب های هوا – ضخامت این لباس های مرطوب بین 0.5 تا 7 میلی متر متغیر است. این لباس های مرطوب عالی هستند زیرا نرم و مدولار هستند.
نکاتی برای پوشیدن لباس مرطوب: یک کیسه پلاستیکی روی پاهای خود قرار دهید. بعد پاتو بذار داخل کت و شلوار… پات کاملا بیرون میاد و تو کت و شلوار گیر نمیاد! برای تنظیم، از شخص سومی بخواهید که از مچ دستان شما را باد بزند. ورودی هوا کت و شلوار نئوپرن را باد می کند و فوراً به بدن شما می چسبد. سپس می توانید به ویرایش و تنظیمات نهایی بروید.
نکات مراقبت از لباس مرطوب: 1) در پایان هر فصل، داخل و خارج کت و شلوار خود را با آب تمیز بشویید. 2) برای استریل کردن از محلول آنتی باکتریال استفاده کنید. 3) با آب زلال کاملاً بشویید. 4) روی چوب لباسی پهن در مکانی تاریک و دارای تهویه مناسب خشک کنید. احتیاط: نور خورشید باعث محو شدن قسمت های پارچه ای لباس مرطوب شده و پیری جزء نئوپرن را تسریع می کند. زیپ ها را می توان با مسواک تمیز کرد و با روغن سیلیکون روغن کاری کرد.

Subea Kadın Tüplü Dalış Wetsuiti – 3 Mm – Gri – 500 | لباس غواصی زنانه Subea – 3 میلی متر – خاکستری – 500

 

سایز

L

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/subea-kadin-tuplu-dalis-wetsuiti-3-mm-gri-500-p-649437196

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

304325

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد