0

جستجو

تجهیزات ورزشی دکاتلون اورجینال | 312439

2,200,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تجهیزات ورزشی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 312439

رنگ: آبی بنزینی تیره / خاکستری دلفین / خاکستری آنتراسیت مزایای محصول تطبیق پذیری: تخم مرغ، توپ بیرون زده، لاستیک و غیره. تمام محصولات این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که یک تمرین کامل را برای شما فراهم کنند. انواع مختلف استفاده: به لطف دو مقاومت متفاوت، توسعه شما را همراهی می کند. سهولت تعمیر و نگهداری: تمام اجزا را می توان با آب تمیز کرد. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: بند الاستیک 100% سیلیکون کیف حمل 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: توصیه می کنیم این مجموعه را دور از منابع حرارتی نگهداری کنید. اطلاعات فنی چرا باید ماهیچه های دستم را ورزش کنم؟ : اول از همه به شما این امکان را می دهد که چنگ خود را به خصوص برای تنیس یا کوهنوردی تقویت کنید. با تقویت این ماهیچه ها می توانید مهارت و تحرک انگشتان خود را نیز بهبود بخشید. این همچنین می تواند به شما در جلوگیری از آسیب های احتمالی در هنگام حمایت از دستان خود در کلاس ها (پلانک، فشار، تعادل و غیره) یا استفاده از ماوس رایانه برای ساعات طولانی کمک کند.
چه تمریناتی باید انجام دهم؟ : ببین! آدرس زیر را کپی کرده و برای جستجو در مرورگر اینترنت خود جایگذاری کنید: می توانید پوستر رایگان را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید یا آن را چاپ کنید. در این پوستر ده ها تمرین مختلف را می بینید که می توانید با مجموعه توانبخشی دست خود انجام دهید، که با همکاری مربیان شخصی معتبر توسعه یافته است.
مزیت: تخم مرغ را می توان به عنوان توپ استرس نیز استفاده کرد!
هنگام کار از خانه، راحتی خود را افزایش دهید! : میدونستی؟ کار از خانه می تواند باعث درد عضلانی به دلیل موقعیت های کاری نامناسب شود. استفاده از توپ بیرون زده برای ماساژ عضلات می تواند اعصاب و بافت عضلانی شما را تحریک کند. حرکت سریع این نوع ماساژ می تواند تسکین موثری را به خصوص برای ماهیچه های منقبض و گرفتگی (شایع در گردن و پشت) فراهم کند.

Domyos Fitness El Egzersizi Seti | ست ورزش دستی تناسب اندام Domyos

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/domyos-fitness-el-egzersizi-seti-p-665186519

نوع محصول

کد محصول

312439

تامین کننده

CN Ticaret

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد