0

جستجو

توپ پزشکی دکاتلون اورجینال | 333658

1,120,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

توپ پزشکی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 333658

رنگ: خاکستری آبی مزایای محصول تطبیق پذیری: ایده آل برای پا و دست. مناسب برای بدن: توپ ماساژ متراکم و بیرون زده برای ماساژ عمیق سهولت استفاده: به شما امکان می دهد به سادگی خودتان را ماساژ دهید. حمل آسان: اندازه کوچک تا بتوانید به راحتی آن را در هر مکانی حمل کنید! مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جزء اصلی 100% لاستیک – اتیلن پروپیلن دی ان مونومر اطلاعات فنی توپ ماساژ ایده آل برای پاهای شما!: در مسابقات یا ورزش هایی که نیاز به دویدن دارید (مانند بسیاری از ورزش ها)
-))، با ماساژ دادن خود پس از ورزش، عضلات و کف پاهای خود را شل کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ آسان! در حالت ایستاده یا نشسته توپ را به آرامی زیر پاهای خود بغلتانید.توصیه می کنیم این کار را حداقل 5 دقیقه انجام دهید تا تاثیرگذار باشد.بالاخره این کاری است که خودتان انجام می دهید. در مورد دست ها چطور؟ فقط همین.
پس هدف از برجستگی ها چیست؟: از آنجایی که توپ ماساژور بیرون زده ما بسیار نرم است، هیچ درد و رنجی ایجاد نمی کند، برعکس، برآمدگی ها پوست شما را تحریک می کنند. به لطف این برجستگی ها می توانید طب فشاری و رفلکسولوژی را انجام دهید و همچنین نیازی به استفاده از آن بعد از ورزش ندارید.
طب فشاری چیست؟: برای توضیح مختصر، طب فشاری از طب چینی می آید و شامل تحریک نقاط انرژی در سراسر بدن (به خصوص در پاها) می شود. فواید متعددی دارد!
قطر این توپ ماساژ چقدر است؟: قطر: 47 میلی متر.
توصیه‌های مختلفی که می‌توانید در طول ریکاوری اعمال کنید: توصیه اول: لوازم جانبی ماساژ مناسب برای ورزش و ترجیحات شما گزینه‌ها: غلتک یا کمربند ماساژ، تحریک الکتریکی، جوراب‌های فشاری، پرسی درمانی و غیره. نکته دوم: تغذیه ورزشی! خوردن غذاهایی مانند میله های پروتئینی و ماهی بعد از ورزش بهترین کمک کننده شما خواهد بود.

Aptonia Masaj Topu | توپ ماساژ آپتونیا

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/aptonia-masaj-topu-p-382854883

نوع محصول

کد محصول

333658

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد