0

جستجو

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال | 8484823

3,220,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8484823

رنگ: مشکی مزایای محصول تطبیق پذیری: تمرینات مختلفی را برای کل بدن ارائه می دهد. دوام: محکم و بادوام. سهولت در حمل: محصولی سبک که به راحتی می توانید آن را در کیف ورزشی خود قرار دهید. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 50٪ لاستیک – مصنوعی، 50٪ لاستیک – لاستیک طبیعی – لاتکس توصیه ذخیره سازی: در فضای باز نگهداری نکنید. فراموش نکنید که وضعیت کلی این باندها را به طور مرتب بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه پارگی یا شکستگی، استفاده از محصول را متوقف کرده و به فروشگاه ما بیاورید. دستورالعمل های کاربر: از تماس با ابزارهای تیز یا ساینده خودداری کنید. اطلاعات فنی آیا می دانید؟: برخلاف هالتر، تسمه های الاستیک مقاومت تدریجی و متغیری را ارائه می دهند. بنابراین، با کاهش فشار عضلانی به شما کمک می کند تا هم قدرت، سرعت و هم مقاومت خود را افزایش دهید.
چگونه باید از محصولم استفاده کنم؟ : برای کشف تمام تمرینات در دسترس شما، به وب سایت Domyos.com مراجعه کنید: Domyos.com
چگونه گروه آموزشی خود را انتخاب کنم؟ : هر رنگ روی بند میزان مقاومت را نشان می دهد: سبز: 15 کیلوگرم // زرد: 25 کیلوگرم // نارنجی: 35 کیلوگرم // قرمز: 45 کیلوگرم // مشکی: 60 کیلوگرم اگر می خواهید از بند برای تقویت خود استفاده کنید. عضلات، سطح مقاومت سبک تری را انتخاب کنید.پس از شروع با بند تمرینی، می توانید به تدریج سطح خود را افزایش دهید. برعکس، به عنوان مثال، هنگام انجام تمرینات کششی، می توانید از یک بند تمرینی استفاده کنید که مقاومت بیشتری دارد و به شما کمک می کند بیشتر بکشید.
حرکت درست را انجام دهید: اقدامات احتیاطی برای استفاده ایمن از محصول من. : نقطه اتصال را بررسی کنید تا از خطر لیز خوردن از دستتان در حین تمرین جلوگیری کنید (مثلاً اگر از آن به عنوان کمکی در حین تمرینات کشیدن استفاده می کنید). کمربندها را از نظر ساییدگی (بریدگی ها و نواحی سفید) بررسی کنید تا از شکستن آنها در حین تمرین جلوگیری کنید.
مشخصات فنی: 60 کیلوگرم مربوط به وزنی است که لاستیک را تا 200 درصد افزایش می دهد.

Corength Direnç Bandı – 60 Kg – Traınıng Band | بند مقاومت کورنگث – 60 کیلوگرم – بند تمرینی

 

سایز

Standart, Tek Ebat

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/corength-direnc-bandi-60-kg-training-band-p-304901392

نوع محصول

کد محصول

8484823

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد