0

جستجو

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال | 8527897

1,300,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8527897

رنگ: مزایای محصول آلو چند منظوره: تمریناتی را ارائه می دهد که می توانید تمام بدن خود را در حالت ایستاده یا دراز کشیده ورزش دهید! فضا را اشغال نمی کند: حمل و نگهداری آن بسیار آسان است. می توانید آن را به هر جایی ببرید. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: باند الاستیک 100% لاستیک – مصنوعی توصیه ذخیره سازی: بازیابی پس از ورزش: در مکانی تمیز و خشک (در داخل ساختمان) نگهداری شود. از نگهداری در نزدیکی منابع گرما خودداری کنید. اطلاعات فنی با توصیه شما بهبود یافته است: با تشکر از نظرات و ایده های شما، ما تصمیم گرفتیم طول محصول را افزایش دهیم: این نوار 1.90 متر طول دارد و 20 سانتی متر از نوار قبلی بلندتر است. علاوه بر این دارای عرض 7.6 سانتی متر و ضخامت 0.55 میلی متر است. از کمک شما بسیار سپاسگزارم! 🙂
چه تمریناتی باید انجام دهم؟ : ببین! توصیه می کنیم این آدرس را در مرورگر اینترنت خود کپی کنید: این پوستری است که می توانید به صورت رایگان در گوشی خود دانلود کنید و به راحتی قابل چاپ است و می توانید ده ها تمرین مختلف را روی این بالش انجام دهید که با همکاری بسیاری از ورزش ها ساخته شده است. مربیان
چرا باید از باند پیلاتس استفاده کنم؟ : اضافه کردن یک باند پیلاتس به تمرینات خود به شما این امکان را می دهد که مفاصل خود را با تنش بالا ورزش کنید. متوجه خواهید شد که تنش در طول تمرین تدریجی است: با کشیدن باند، کشش اعمال شده افزایش می یابد. به همین ترتیب، می توانید با تنظیم طول باند و زاویه حرکت خود با سطح تنش بازی کنید.به طور خلاصه، باند پیلاتس گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد!
نکات: توصیه می کنیم با یک باند سبک یا متوسط ​​گرم کنید، سپس با یک باند متوسط ​​یا سخت با مقاومت بیشتر ورزش کنید، این بسیار موثر است! یک خط سفید که از قسمت وسط باند عبور می کند اضافه کردیم تا بتوانید در موقعیت خوبی از آن استفاده کنید.
توصیه کاربر: پیشرفت تدریجی در تمرین برای کاهش خطر آسیب بسیار مهم است. به همین دلیل استفاده از دو باند مختلف را توصیه می کنیم: یکی برای گرم کردن بدن و دیگری سخت تر برای تمرین عضلات. لطفاً همچنین توجه داشته باشید که لاستیک جزئی است که می تواند به سرعت آسیب ببیند. شما می توانید طول عمر آن را با کشش بیش از دو برابر طول آن افزایش دهید. ما تسمه های پارچه ای را برای کاربرانی که با کفش تمرین می کنند و/یا به دنبال دوام هستند توصیه می کنیم.
توصیه‌های مراقبت و نگهداری: توصیه‌های ما برای حفظ طول عمر نوار: – به آرامی آن را با یک پارچه مرطوب شده با آب گرم تمیز کنید – گاهی آن را با پودر تالک پودر کنید – آن را در دمای زیر 30 درجه سانتی‌گراد، دور از نور و دور از هرگونه منبع حرارتی نگهداری کنید. .

Domyos Elastik Pilates Bandı 3 Kg – Orta Seviye | Domyos Elastic Pilates Band 3 kg – سطح متوسط

 

سایز

3 kg, M, S, Tek Ebat

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/domyos-elastik-pilates-bandi-3-kg-orta-seviye-p-304911967

نوع محصول

کد محصول

8527897

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد