0

جستجو

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال | 8573529

2,180,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8573529

رنگ: بنفش/قرمز کم رنگ مزایای محصول تطبیق پذیری: تمریناتی را ارائه می دهد که می توانید کل بدن خود را ورزش دهید! فضا را اشغال نمی کند: حمل و نگهداری آن بسیار آسان است. می توانید آن را به هر جایی ببرید. انواع مختلف استفاده: شما می توانید سطح کشش را به لطف فرورفتگی ها تنظیم کنید! مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 40% پلی استر، 36% پلی آمید، 24% لاستیک – الاستودین توصیه ذخیره سازی: بازیابی پس از ورزش: در مکانی تمیز و خشک (داخلی) نگهداری شود. از نگهداری در نزدیکی منابع گرما خودداری کنید. توصیه مراقبت: شستشو با دست. اطلاعات فنی کدام باند پیلاتس برای من مناسب است؟: سطح سبک (7 کیلوگرم) برای ورزشکارانی که مبتدی هستند و می خواهند بالای بدن خود را در حین پیلاتس کار کنند ایده آل است. سطح متوسط ​​(10 کیلوگرم) برای ورزشکارانی که باتجربه‌تر هستند و می‌خواهند روی پایین تنه کار کنند ایده‌آل است. سطح بالا (15 کیلوگرم) برای ورزشکاران متخصصی که می‌خواهند روی پایین تنه کار کنند (اسکوات، لیفت پا و غیره) ایده‌آل است. ).
چه تمرین هایی باید انجام دهم؟: در اینجا چند ایده وجود دارد! آدرس زیر را کپی کنید و برای جستجو در مرورگر اینترنت خود جایگذاری کنید: در این پوستر رایگان که می توانید آن را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید و به راحتی چاپ کنید، ده تمرین وجود دارد که همراه با مربیان ورزشی واجد شرایطی که می توانید تمام بدن خود را در حین انجام آن ورزش کنید.
چرا باید از باند پیلاتس استفاده کنم؟: افزودن باند پیلاتس به تمرینات به شما این امکان را می دهد که مفاصل خود را با سطوح تنش بالا تمرین دهید. در طول تمرین، متوجه خواهید شد که تنش تدریجی است: با کشیدن باند، کشش اعمال شده افزایش می یابد. به همین ترتیب، می توانید با تنظیم طول باند و زاویه حرکت خود با سطح تنش بازی کنید.به طور خلاصه، باند پیلاتس گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد!
مزایای کوچک: اگر می‌خواهید ماهیچه‌های خود را تقویت کنید، می‌توانید از باند پیلاتس برای عضله‌درمانی، کشش یا فقط برای آرامش استفاده کنید. ساختار نرم پارچه باند، تمرین شما را آسان‌تر می‌کند: این به شما انگیزه می‌دهد تا یک ست اضافی انجام دهید، درست است. ?
توصیه تیم ما: با گوش دادن به توصیه شما، سایز را به سایز 6 افزایش دادیم تا پوشیدن و درآوردن آن با کفش راحت تر شود. از راهنمایی شما متشکرم! 🙂 – توصیه می کنیم دست های خود را روی دسته های 1، 2، 3 و 4 قرار دهید. استفاده از شماره 5 در طول فرآیند عادت کردن به استفاده از باند پیلاتس مفید خواهد بود.

Domyos Pilates Bandı 500 – Orta Seviye – Elastik – Mor | Domyos Pilates Band 500 – متوسط ​​- الاستیک – بنفش

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/domyos-pilates-bandi-500-orta-seviye-elastik-mor-p-311814295

نوع محصول

کد محصول

8573529

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد