0

جستجو

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال | 325203

1,300,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 325203

رنگ: مشکی/خاکستری آنتراسیت مزایای محصول دستگیره: به لطف اجزای ضد لغزش آن، هنگام ورزش از دست شما نمی لغزد. راحتی: به لطف اجزای پارچه ای با کیفیت و ابعاد ایده آل، گره نمی خورد. سهولت در مراقبت: قابل شستشو با دست یا در یک چرخه کوتاه: دیگر بو نمی شود! مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 38% پلی استر، 35% پلی آمید، 27% الاستودین توصیه ذخیره سازی: پس از ورزش: در مکانی تمیز و خشک (در داخل خانه) نگهداری شود.از نگهداری در نزدیکی منابع حرارتی خودداری کنید. دستورالعمل های کاربر: برای کارهای فردی، به ویژه در داخل خانه. توصیه مراقبت: شستشو با دست. اطلاعات فنی از چه باندی باید استفاده کنم؟: باند پیلاتس سبک (5 کیلوگرمی) برای افراد مبتدی تا بدن مناسب است. برای تمرینات بالاتنه ایده آل است. باند پیلاتس متوسط ​​(6 کیلوگرم) مناسب برای ورزشکارانی است که می خواهند بدن پایین را تمرین کنند. بدن و ورزشکاران باتجربه ای که می خواهند بالاتنه را تمرین کنند باند پیلاتس سخت (7 کیلوگرم) برای ورزشکاران باتجربه ای مناسب است که هدفشان توسعه عضلات پایین تنه است.
بنابراین چه تمرین هایی می توانم انجام دهم؟: بررسی کنید!توصیه می کنیم این آدرس را در مرورگر اینترنت خود کپی کنید: این پوستری است که می توانید به صورت رایگان در گوشی خود دانلود کنید و به راحتی قابل چاپ است. می توانید ده ها تمرین مختلف را بر روی آن انجام دهید. این بالش که با همکاری بسیاری از مربیان ورزشی ساخته شده است.
چرا باید از باند پیلاتس استفاده کنم؟: افزودن باند پیلاتس به تمرین به شما امکان می دهد در برابر مقاومت بدون فشار بر مفاصل خود کار کنید.متوجه خواهید شد که مقاومتی که در طول تمرین مقاومت می کنید تدریجی است، زیرا با کشیدن مقاومت افزایش می یابد. شما می توانید تمرینات خود را با توجه به زاویه حرکات و طول باند متنوع کنید.به طور خلاصه گزینه های زیادی ارائه می دهد!
نکات تیمی: اگر می‌خواهید مقاومت را در حین تمرین افزایش دهید، می‌توانید با چیدن باندها ورزش کنید!

Domyos Mini Pilates Bandı – 7 Kg – Zor Seviye – Kumaş – Siyah | بند مینی پیلاتس Domyos – 7 کیلوگرم – سطح دشوار – پارچه – مشکی

 

سایز

7 kg

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/domyos-mini-pilates-bandi-7-kg-zor-seviye-kumas-siyah-p-335980796

نوع محصول

کد محصول

325203

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد