0

جستجو

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال | 305187

1,260,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 305187

رنگ: مشکی مزایای محصول چند کارکردی: به شما امکان می دهد گروه های عضلانی زیادی را به تنهایی تمرین دهید. فضا را اشغال نمی کند: لوازم جانبی سفت کننده سبک و مفیدی که می توانید در هر جایی ذخیره کنید! مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: نوار الاستیک 100% لاستیک – مصنوعی اطلاعات فنی ما به لطف شما در حال بهبود هستیم… : این نوار 1 متر و 90 سانتی متر طول دارد و 20 سانتی متر بیشتر از نوار قبلی است. این مدل با مشاهده ایده ها و درس های جمعی شما ایجاد شده است.
پیشنهاد تیم… : ما یک خط سفید به باند اضافه کردیم تا بتوانید موقعیت خود را به درستی انجام دهید. به این ترتیب می توانید وسط نوار الاستیک را دقیقاً پیدا کنید.
ابعاد: طول 190 سانتی متر – X عرض 7.6 سانتی متر – ضخامت 0.55 میلی متر
توصیه کاربر: پیشرفت تدریجی در تمرین برای کاهش خطر آسیب بسیار مهم است. به همین دلیل استفاده از دو باند مختلف را توصیه می کنیم: یکی برای گرم کردن بدن و دیگری سخت تر برای تمرین عضلات. لطفاً همچنین توجه داشته باشید که لاستیک جزئی است که می تواند به سرعت آسیب ببیند. شما می توانید طول عمر آن را با کشش بیش از دو برابر طول آن افزایش دهید. ما تسمه های پارچه ای را برای کاربرانی که با کفش تمرین می کنند و/یا به دنبال دوام هستند توصیه می کنیم.
توصیه‌های مراقبت و نگهداری: توصیه‌های ما برای حفظ طول عمر نوار: – به آرامی آن را با یک پارچه مرطوب شده با آب گرم تمیز کنید – گاهی آن را با پودر تالک پودر کنید – آن را در دمای زیر 30 درجه سانتی‌گراد، دور از نور و دور از هرگونه منبع حرارتی نگهداری کنید. .
چه تمریناتی را می توانید با گروه پیلاتس انجام دهید؟ : نمی دانید با کدام تمرین شروع کنید یا چگونه وضعیت بدنی مناسب داشته باشید؟ فایل زیر را بررسی کنید: (شما می توانید این آدرس را در مرورگر اینترنت خود کپی و جایگذاری کنید.) مربیان و تیم طراحی با استعداد ما ده تمرین رایگان را که توسعه داده اند در این فایل گنجانده اند که می توانید آن را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید یا به راحتی چاپ کنید!

Domyos Elastik Pilates Bandı 4 Kg – Zor Seviye | Domyos Elastic Pilates Band 4 kg – سطح دشوار

 

سایز

1, 4 Kg, L, S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/domyos-elastik-pilates-bandi-4-kg-zor-seviye-p-335981266

نوع محصول

کد محصول

305187

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد