0

جستجو

توپ پیلاتس دکاتلون اورجینال | 305188

1,640,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

توپ پیلاتس دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 305188

رنگ: آبی یخی مزایای محصول تطبیق پذیری: وضعیت بدنی، استقامت و حرکات کششی خود را با یک محصول بهبود بخشید. صرفه جویی در فضا: این توپ سافت بال را می توان با نی باد کرد و بلافاصله باد را خالی کرد! مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: توپ 100% پلی وینیل کلراید – بدون فتالات توصیه نگهداری: توپ پیلاتس را در محیطی خشک، تمیز و گرم نگهداری کنید. از محیط هایی که ممکن است در معرض گرما قرار گیرد (رادیاتورها، کف پارکت گرم شده، پنجره های در معرض نور خورشید، سطوح لاکی یا لاک شده و غیره) دور نگه دارید. توصیه های نگهداری: با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. اطلاعات فنی چگونه یک توپ سافت‌بال را باد کنیم؟ : برای باد کردن توپ پیلاتس سافت بال کافیست دستگاه باد کردنی را که در اختیار شما قرار داده شده باد بزنید.
توپ فوراً خود به خود باد می شود.برای یک کار راحت آن را به چگالی که می خواهید باد کنید.سپس دستگاه را بردارید و سوراخ را ببندید: نوبت شماست!
نمی دانید کدام تمرینات را باید انجام دهید؟… چند ایده می خواهید؟ : در اینجا چند ایده برای شما وجود دارد! آدرس زیر را کپی کنید و برای جستجو در مرورگر اینترنت خود قرار دهید: این پوستری است که می توانید به صورت رایگان در گوشی هوشمند خود دانلود کنید و به راحتی قابل چاپ است. می توانید ده ها تمرین مختلف را بر روی آن انجام دهید. سافت بال که با همکاری بسیاری از مربیان ورزشی ساخته شد.

Domyos Softball Pilates Topu – Açık Mavi 220 Mm | توپ پیلاتس سافت بال Domyos – آبی روشن 220 میلی متر

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/domyos-softball-pilates-topu-acik-mavi-220-mm-p-346838235

نوع محصول

کد محصول

305188

تامین کننده

OPEN SHOPS

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد