0

جستجو

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال | 329301

2,380,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 329301

مزایای محصول ساختار قابل تنظیم: بسیاری از نوارهای لاستیکی که به شما امکان می دهند مقاومت را بر اساس تمرین خود تغییر دهید. تطبیق پذیری: تمرینات زیادی را می توان برای رشد عضلات بالاتنه انجام داد. دستگیره ارگونومیک: دستگیره ها برای گرفتن ارگونومیک ایده آل خمیده هستند سهولت حمل: شما می توانید به راحتی این کمان را هر کجا که بروید حمل کنید. Eco-Design: به لطف مراحل طراحی زیست محیطی ما، تأثیر محصول تا 55٪ کاهش یافته است. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: دسته/دستگیره 100% پلی پروپیلن – نوار الاستیک بازیافتی 100% TPR توصیه ذخیره سازی: در داخل خانه، دور از نور مستقیم خورشید و اشیاء تیز نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: فقط برای استفاده فردی. اطلاعات فنی آیا می دانستید؟ : بر خلاف هالتر، تسمه های الاستیک مقاومت تدریجی و متغیری را ارائه می دهند. بنابراین، با کاهش فشار عضلانی به شما کمک می کند تا هم قدرت، سرعت و هم مقاومت خود را افزایش دهید.
چگونه باید از محصولم استفاده کنم؟ : این فنر می تواند متنوع باشد: می توانید مقاومت لوازم جانبی را با توجه به سطح یا سطح تمرین خود تنظیم کنید. اگر تازه شروع کرده اید، کشیدن 5 لاستیک به طور همزمان دشوار است و ممکن است نتوانید حرکت را به خوبی انجام دهید. می توانید با 1 یا 2 لاستیک شروع کنید و به تدریج مقاومت را افزایش دهید.
این محصول به لطف بازخورد شما بهبود یافته است! : بر اساس بازخورد شما، تیم طراحی ما تمام تلاش خود را برای بهبود محصول انجام داده است. به همین ترتیب، روی دسته ها و همچنین سیستم متصل به لاستیک ها برای یک تمرین کاملاً ایمن و راحت تر کار شده است. دسته های بزرگتر به شما این امکان را می دهد که پاهای خود را قرار دهید و با خیال راحت ورزش کنید. به عنوان مثال، برای تناسب با ساختار ساعد شما در هنگام فرهای دوسر بازو، منحنی است.

Corength Fitness Direnç Yayı – Üst Vücut | فنر مقاومتی فیتنس کورنگث – بالاتنه

 

سایز

Standart

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/corength-fitness-direnc-yayi-ust-vucut-p-670389145

نوع محصول

کد محصول

329301

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد