0

جستجو

دستکش دروازه بانی زنانه دکاتلون اورجینال | 119635

2,220,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دستکش دروازه بانی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 119635

رنگ: سیاه/مشکی مزایای محصول گرم نگه داشتن: پارچه گرم و ضخیم. آستر داخلی پشمی. گرفتن: مناطقی برای گرفتن توپ وجود دارد که نگه داشتن توپ را آسان تر می کند. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 92% پلی استر، 8% مچ دست الاستین 91% پلی استر، 9% الاستین توصیه نگهداری: در مکانی خشک و دارای تهویه، دور از رطوبت نگهداری شود. اطلاعات فنی سازگاری با سایر محصولات: می توانید کلاهک و گرمکن گردن را در رنگ های سازگار خریداری کنید.
آیا طراحی این محصول سازگار با محیط زیست است؟ : ما در مدل های مشکی خود از پلی استر بازیافتی استفاده کردیم. همچنین مراحل رنگرزی به نام Dope Dyed را طی کرده است، نخ ها به صورت عمده رنگ می شوند. این روش به طور قابل توجهی انتشار CO2 را کاهش می دهد. با انتخاب این محصول می توانید به کاهش اثرات زیست محیطی کمک کنید.
امتیاز مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول در کل چرخه عمر آن و با کمک شاخص های مختلف محاسبه می شود. برای کمک به شما برای شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) بین خود ایجاد شده است. Decathlon یک شرکت داوطلبانه در این رویکرد برچسب‌گذاری محیطی است.

Kipsta Futbol Eldiveni – Siyah – Keepdry 500 | دستکش فوتبال کیپستا – مشکی – Keepdry 500

 

سایز

2XL, L

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/kipsta-futbol-eldiveni-siyah-keepdry-500-p-342600946

نوع محصول

کد محصول

119635

جنسیت

تامین کننده

HUHULOGY

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد