0

جستجو

لوازم ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال | 325151

3,960,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لوازم ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 325151

رنگ: مشکی/خاکستری آبی مزایای محصول چند منظوره: 3 لوازم جانبی مکمل برای ماساژ تمام عضلات شما. سهولت استفاده: راحت، توپ و چوب را می توان در داخل غلتک قرار داد. مناسب برای بدن: با فوم سخت و ساختاری خاص خود ماساژ عمیق و شدیدی بدهید. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: هسته فوم 100% ساختار فوم پلی اورتان 100% میله پلی پروپیلن 80% پلی پروپیلن، 20% پلی آمید 6.6 پوشش 100% فوم پلی پروپیلن 100% فوم 100% بین مجموعه های ماساژ ما؟: پیشنهاد می کنیم 2 ست ماساژ . . مجموعه اول شامل یک غلتک تخت و یک توپ کمی شکل است. مجموعه دوم شامل یک غلتک و توپ شکل دار (ساختار خشن فوم) است که شما این را کشف خواهید کرد
-) چوب ماساژ در هر دو ست یکسان است.پس چه تفاوتی دارد؟چه احساسی دارید!این به شما بستگی دارد که ست مورد نظر خود را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید.
کدام عضلات با غلتک ماساژ ماساژ داده می شوند؟: از غلتک ماساژ روی زمین استفاده می شود. طراحی شده برای ماساژ عضلات تحتانی: باسن، باسن (فاسیا لاتا، همسترینگ و چهارسر ران) و عضلات ساق پا. همچنین برای استفاده در پشت نیز مناسب است. ماساژ عمیق و شدیدی را با فوم سخت و ساختاری خاص آن انجام دهید همه اینها به لطف وزن بدن شماست!
کدام عضلات را می توان با توپ ماساژ ماساژ داد؟: توپ ماساژ برای ماساژ قوس، پشت، ساق پا، باسن و ماهیچه های سینه مناسب است عضلات و نقاط ماشه ای را به صورت عمیق و منطقه ای ماساژ دهید. بسته به ناحیه ای که ماساژ داده می شود، می توان آن را روی زمین، روی دیوار یا با دست استفاده کرد!
چه ماهیچه هایی با چوب ماساژ ماساژ داده می شوند؟: چوب ماساژ برای ماساژ باسن و ساق پا ایده آل است و به لطف سطح آن به شما اجازه می دهد تا خود را عمیقا ماساژ دهید. می توانید فشار وارد شده در طول ماساژ را تنظیم کنید تا با شدت های مختلف ماساژ دهید و اعماق
چگونه بعد از ورزش ماساژ دهیم؟: لوازم جانبی ماساژ 3 در 1 (غلتک، توپ، چوب) بعد از ورزش استفاده می شود و به شما امکان می دهد خودتان را ماساژ دهید. . برای یک ماساژ موثر، هر گروه عضلانی حداقل به مدت 5 دقیقه ماساژ داده می شود. می توانید بلافاصله بعد از تمرین، عصر یا حتی روز بعد ماساژ دهید. تماشای ویدیوهای ما را فراموش نکنید، این ویدیوها نحوه استفاده از این محصول را در نواحی عضلانی که ماساژ خواهید داد به شما نشان می دهد.
ابعاد غلتک، توپ و چوب ماساژور چقدر است؟: بسته بندی: 430x140x130 میلی متر غلتک: 425 x 128 میلی متر چوب: 300 x 53.5 میلی متر توپ: 74 میلی متر
توصیه هایی که ریکاوری شما را بعد از ورزش تسهیل می کند: برای نتایج موثرتر، آن را با دستگاه تحریک الکتریکی، جوراب های فشاری یا سایر لوازم جانبی ماساژ (کمربند، تفنگ و غیره) استفاده کنید. تغذیه ورزشی نیز برای بهبودی مهم است. بعد از ورزش چه چیزی مصرف کنید؟نوشیدنی های ورزشی و به طور کلی میله های پروتئینی.

Aptonia Masaj Seti / Masaj Rulosu, Topu Ve Çubuğu | ست ماساژ آپتونیا / غلتک، توپ و چوب ماساژ

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/aptonia-masaj-seti-masaj-rulosu-topu-ve-cubugu-p-337281519

نوع محصول

کد محصول

325151

جنسیت

تامین کننده

MAK STYLE

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد