0

جستجو

لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال | 123767

1,360,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 123767

رنگ: مشکی مزایای محصول پشتیبانی مشترک: باند الاستیک قابل استفاده مجدد با توجه به نیازهای گرفتن. دستگیره: نوار چسب ضد لغزش. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 62% پلی آمید، 19% پلی استر، 19% الاستودین توصیه ذخیره سازی: در جای خشک و تمیز و دور از نور نگهداری شود. قطعات چسب را روی نوار الاستیک قرار دهید. به این ترتیب از آسیب زودرس پارچه جلوگیری می کنید. دستورالعمل های کاربر: این یک محصول پزشکی است. راهنمای کاربر را مرور کنید. حاوی اطلاعات فنی لاتکس است چرا از این نوار چسب الاستیک استفاده کنیم؟ این نوار قابل استفاده مجدد: – گرفتن و حرکت دادن مفاصل (مچ دست، زانو، شست، انگشت پا، مچ دست، شانه) زمانی که حساس یا دردناک هستند – صاف نگه داشتن آنها – گرفتن ماهیچه‌هایی مانند ساق پا، ران‌ها استفاده در مواقع غیر منتظره به راحتی آن را با خود حمل کنید
تایید شده توسط فیزیوتراپیست های ما: توسط فیزیوتراپیست های شریک ما با بیمارانی که ورزش های مختلفی انجام می دهند (بسکتبال، فوتبال، هندبال، تنیس، بدمینتون، دویدن، دویدن صحرایی، ژیمناستیک، جودو، کراس تمرینات، عضله سازی) آزمایش شده است.
آیا می دانید محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ :تیم طراحی محصولات تارمک در شمال فرانسه فعالیت می کند. آنها به طور مداوم تحقیقاتی را برای بهبود کیفیت محصول انجام می دهند تا رضایت کاربران ورزشی ما را جلب کنند. همه مدل‌های ما توسط کاربران تحت شرایط استفاده واقعی برای چندین هفته آزمایش می‌شوند و مطابق با بازخورد شما توسعه می‌یابند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما را کشف کنید! :تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید.

Tarmak Kavrama Bandı – 8 Cm X 1,2 M – Siyah | نوار چسب تارمک – 8 سانتی متر X 1.2 M – مشکی

 

سایز

3739, Tek Ebat

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/tarmak-kavrama-bandi-8-cm-x-1-2-m-siyah-p-410075167

نوع محصول

کد محصول

123767

تامین کننده

GBA-KOOP

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد