0

جستجو

لوازم جانبی اسکیت دکاتلون اورجینال | 8398415

304900081 Decathlon

4,240,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

لوازم جانبی اسکیت دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8398415

رنگ: صورتی مرجانی مزایای محصول پشتیبانی: این کلاه با ساختار نگهدارنده سر و چرخ دنده تنظیمی خود مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند ساختار قابل تنظیم: چرخ دنده برای تنظیم ارتفاع، گیره ها و سگک ها برای تنظیم بند. سبکی: 340 گرم در سایز S. تهویه: 11 دریچه بزرگ برای تهویه عالی. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: لایه بیرونی 100% فوم اکریلونیتریل بوتادین 100% استایرن 100% پلی استایرن توصیه نگهداری: در جای خشک و دور از نور خورشید و در معرض دمای بالا نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: برای ورزش های موتوری و کوهنوردی مناسب نیست. اطلاعات فنی پشتیبانی در برابر ضربه: ساختاری که گردن و اطراف گوش را می‌پیچد، مناسب برای تمرین لغزشی روی آسفالت. ساختار اجزای پلی استایرن و سطح بیرونی ABS.
اجزاء: دستگیره ناپ: مکانیسم بستن. بند چانه: گیره ها و سگک های قابل تعویض که امکان تنظیم دقیق را فراهم می کند.
چه اندازه هایی موجود است؟ : موجود در 2 سایز XS (برای دور سر 47-52 سانتی متر) و S (برای دور سر 52-54 سانتی متر).
استاندارد EN 1078 چه چیزی را پوشش می دهد؟ : استاندارد EN1078 یک استاندارد اروپایی است که شامل روش های تست و الزامات طراحی شده برای کلاه ایمنی «دوچرخه، اسکیت برد، اسکیت» است. این استاندارد موارد زیر را پوشش می دهد: ساختار شامل میدان دید، ویژگی های جزء ضربه گیر، ویژگی های سیستم تنظیم از جمله بند چانه و عناصر سیستم فشرده سازی، علامت گذاری و اطلاعات.
چه زمانی باید کلاه ایمنی را تعویض کرد؟ : کلاه ایمنی طراحی شده برای حمایت از سر در هنگام ضربه. یک ضربه حتی با وجود اینکه کلاه ایمنی در زمان سقوط آسیبی ندیده است، اما در واقع تحت تاثیر ضربه قرار می گیرد: حساس می شود، ترک هایی که به راحتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند ایجاد شده و ویژگی پشتیبانی خود را از دست داده است. اگر کلاه ایمنی شما فرسوده شده است، باید به فکر تعویض آن باشید. پس از 5 سال، اگر کلاه ایمنی در یک مکان سرد و/یا مرطوب نگهداری شود، ممکن است برخی از مواد آن فرسوده شده باشند.
سیاست بازگرداندن دکاتلون برای PPE.: کلاه ایمنی PPE (تجهیزات حفاظت شخصی) است که باید الزامات استاندارد EN 1078 را برآورده کند. متأسفانه، ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که کلاه ایمنی خریداری‌شده در معرض هیچ ضربه‌ای قرار نمی‌گیرد یا همیشه حفاظت مورد نیاز استاندارد را ارائه می‌دهد. بنابراین، کلاه ایمنی برگشتی قابل فروش مجدد نیست. به منظور جلوگیری از عودت تا حد امکان، از اینکه قبل از خرید از مناسب بودن محصول (مدل، سایز، رنگ) برای شما اطمینان حاصل کرده اید سپاسگزاریم.
نگهداری اسفنج: به لطف کیت تعویض اسفنج Oxelo، می توانید اسفنج های کلاه خود را تعویض کنید. (کد: 8607937)

Oxelo Çocuk Pembe Kask – Paten / Kaykay / Scooter – B100 | کلاه صورتی کودکانه Oxelo – اسکیت / اسکیت برد / اسکوتر – B100

 

سایز

47 x 52, 52-54

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/oxelo-cocuk-pembe-kask-paten-kaykay-scooter-b100-p-304900081

نوع محصول

کد محصول

8398415

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد