0

جستجو

کاپشن اسکی زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال | 325662

380061104 Decathlon

4,260,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

کاپشن اسکی زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 325662

رنگ: فیروزه ای/آبی فضایی مزایای محصول عایق حرارتی: پرکننده فیبر ضخیم 250 گرم در متر مربع، پوشش داخلی قطبی گرم. حفاظت از برف. مقاومت در برابر آب: خوب: پوشش 5000 میلی متر. درزها نفوذپذیر به آب هستند. کلاه دار. جیب: 2 جیب دستی بزرگ و 1 جیب اسکی برای غذا. سهولت استفاده: محافظ خودکار برف از ورود برف و هوای سرد جلوگیری می کند. شخصی سازی: می توانید نام فرزندتان را روی برچسب روی آستر بنویسید. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پرکننده 100% پلی اتیلن ترفتالات پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات پوشش 100% پلی اتیلن ترفتالات پوشش 100% پلی اورتان. قبل از نگهداری محصول در مکانی خشک و دارای تهویه مطمئن شوید که کاملا خشک شده است. توصیه مراقبت: به تنهایی بشویید. اطلاعات فنی عایق حرارتی پر از فیبر: عایق حرارتی تضمین می کند که اسکی بازان کوچک در دمای مناسب باقی بمانند. نه خیلی گرم، نه خیلی سرد. لباس پوشیده شده باید با شرایط فیزیکی و عناصر خارجی سازگار باشد. Wedze با استفاده از فیبر فیبر عایق حرارتی را برای گرم نگه داشتن شما فراهم می کند. این یک ترکیب مصنوعی است که از الیاف پایه پلی استر تشکیل شده است که بسته به طول الیاف خود می تواند هوای بیشتری را به دام بیندازد. هرچه پرکننده ضخیم تر باشد، هوای بیشتری را به دام می اندازد و عایق حرارتی بیشتری ایجاد می کند.
فرآیند پوشش: پوشش ماده ای است که روی سطح داخلی پارچه بیرونی اعمال می شود و باعث عایق رطوبتی می شود. در حالی که از ورود آب جلوگیری می کند، همچنین اجازه می دهد تا عرق در طول فعالیت دفع شود. بنابراین، راحتی خشک ماندن را تجربه خواهید کرد.
جیب Skipass: نیازی نیست کارت Skipass خود را بیرون بیاورید! یک جیب skipass روی بازو وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت به کارت skipass خود دسترسی پیدا کنید که برای بالا رفتن از تله کابین استفاده می شود.
حفاظت از برف: محافظ برف یک سیستم حفاظتی است که بر روی کمر قرار دارد. هنگامی که کودک شما کت اسکی را می پوشد، به طور خودکار خاموش می شود. این سیستم از ورود برف و هوای سرد به داخل ژاکت در حین تمرین و به خصوص هنگام زمین خوردن جلوگیری می کند.
شخصی سازی: محصول را می توان با نوشتن نام کودک بر روی برچسبی که در قسمت بالای آستر قرار دارد شخصی سازی کرد. این یک نکته مفید برای یافتن آسان محصول در دوره اسکی، مهد کودک یا مدرسه است!
بچه ها چگونه باید لباس بپوشند تا در پیست اسکی گرم بمانند؟ : برای گرم و خشک ماندن، توصیه می کنیم قانون پانسمان را در 3 لایه فنی رعایت کنید: برای خشک ماندن، لایه 1، یعنی پوست 2. لایه دوم یا لایه عایق حرارتی برای حفظ گرما. لایه سوم به عنوان یک لایه محافظ برای محافظت از آن در برابر باران شدید عمل می کند.

Wedze Çocuk Şişme Kayak Montu – Desenli Mavi – 100 Warm | کاپشن اسکی پف دار Wedze Kids – آبی طرح دار – 100 گرم

 

سایز

3 YAŞ, 4 YAŞ, 5 YAŞ

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/wedze-cocuk-sisme-kayak-montu-desenli-mavi-100-warm-p-380061104

نوع محصول

کد محصول

325662

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد