0

جستجو

تجهیزات اسکی دکاتلون اورجینال | 161194

2,090,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تجهیزات اسکی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 161194

مزایای محصول ویژگی گرم نگه داشتن: گرمای ملایم را برای 6 تا 10 ساعت فراهم می کند. سهولت استفاده: آماده استفاده است، در تماس با هوا شروع به گرم شدن می کند. بخاری چسبنده. سرعت اثر: بسته را باز کنید / 5 بار تکان دهید / 10 دقیقه صبر کنید در دمای اتاق فعال می شود. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: فرمول 55% آهن، 18% آب، 15% کربن فعال، 9% ورمیکولیت، 3% OCTYLDODECANول توصیه ذخیره سازی: در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: کودکان زیر 3 سال نمی توانند از آن استفاده کنند. آن را به پوست خود نچسبانید. اطلاعات فنی اقدامات احتیاطی: برای کودکان، افراد مسن و افراد ناتوان باید با احتیاط و تحت نظارت استفاده شود. در موارد بارداری یا مشکوک به بارداری در زنان مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت، حساسیت پوستی، مشکلات گردش خون، سکته مغزی یا آسیب عصبی، آرتریت روماتوئید باید با پزشک مشورت شود. روی پوستی که یخ زده یا حس خود را از دست داده استفاده نکنید. هنگام خواب استفاده نکنید. با مسکن های خارجی یا سایر وسایل گرم کننده استفاده نکنید.
دستورالعمل استفاده / گرمایش: در تماس با هوا فعال می شود و گرم می شود: 1. آن را از بسته بندی خارج کرده و 5 تا 6 بار بخاری را تکان دهید تا اثر کند. 2. برای دمای مناسب گرمایش، قبل از شروع فعالیت در فضای باز، بخاری را به مدت 10 دقیقه، به طور ایده آل در دمای اتاق 20 درجه سانتی گراد، فعال کنید.
دستورالعمل استفاده / چسباندن: بخاری را روی پوست خود نچسبانید. در حالت ایده آل، لایه 1 را به قسمت بیرونی لباس (تی شرت، پیراهن و غیره) بچسبانید. سپس لایه های دیگر گرما را حفظ می کنند (ژاکت، پشم گوسفند، کت و غیره).
محصول یکبار مصرف. : واکنش گرمازا کربن فعال را مصرف می کند و آهن را اکسید می کند. هنگامی که ماده مصرف می شود، واکنش به پایان می رسد و پودر سفت می شود.

Wedze Vücut Isıtıcısı – 10’lu | گرم کننده بدن Wedze – بسته 10 عددی

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/wedze-vucut-isiticisi-10-lu-p-382866494

نوع محصول

کد محصول

161194

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد