0

جستجو

بطری آب ورزشی دکاتلون اورجینال | 345404

600,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

بطری آب ورزشی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 345404

مزایای محصول سهولت باز و بسته شدن: درپوش پیچی که با یک حرکت باز و بسته می شود. دوام: جزء Ecozen®: پلاستیک شفاف بسیار بادوام، هیچ مزه ای باقی نمی گذارد. 103 گرم سهولت استفاده: دهانه پهن، کلاهک با دسته پهن برای حمل آسان 0.8 لیتر عایق حرارتی: فاقد عایق حرارتی. از پوشش 1 لیتری عایق حرارتی برای حفظ خنکی استفاده کنید. تعمیر: سازگار با پوشش MH500 که به طور جداگانه فروخته می شود (کد محصول 8575855). Eco-Design: به لطف اقدامات طراحی زیست محیطی، اثرات زیست محیطی تا 46٪ کاهش یافته است. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: بطری/بدنه درپوش 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی پروپیلن توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری بشویید و خشک کنید. با درب باز نگهداری کنید. در جای خشک و تمیز نگهداری شود. دستورالعمل استفاده: محصولات چرب را در فریزر یا مایکروویو قرار ندهید. اطلاعات فنی توصیه هایی برای استفاده: Ecozen® جزء ای نیست که مانند پلاستیک یا آلومینیوم عایق حرارتی باشد. اگر می‌خواهید نوشیدنی‌هایتان را در فلاسک خنک نگه دارید، از کیس عایق حرارتی استفاده کنید. نوشیدنی های گرم را می توان در این فلاسک نگهداری کرد، اما به سرعت خنک می شوند. همراه با نوشیدنی های چرب (لبنیات، روغن و …) استفاده نکنید. در مایکروویو یا فریزر قرار ندهید.
ویژگی ها: به لطف پوشش دسته عریض آن، محصول را می توان به راحتی با دست حمل کرد و یا با قلاب و بند بر روی کوله پشتی آویزان کرد.
توصیه های مراقبت: بعد از هر بار استفاده، بطری را با مواد شوینده مایع ظرفشویی و آب تمیز کنید. در صورت لزوم محصول را می توان در ماشین ظرفشویی شستشو داد. درب و فلاسک را جداگانه کاملا خشک کنید.
استفاده اول: قبل از اولین استفاده، کل محصول را 3 بار با آب زلال بشویید.
مواد تشکیل دهنده و قوانین: همه محصولات و مواد تشکیل دهنده ما با استانداردهای تغذیه مطابقت دارند. این حاوی بیسفنول A (BPA) نیست و با قوانین قابل اجرا مطابقت دارد. پلاستیک ها با توجه به خواصشان به 6 دسته تقسیم می شوند. اگر پلاستیکی در یکی از این 6 دسته قرار نگیرد، به دسته 7 می رود (همه پلاستیک های یافت شده، چه پلاستیک مواد غذایی یا نه). عنصر Ecozen® در این دسته 7 قرار می گیرد زیرا برای تماس با مواد غذایی مناسب است.
ابعاد و وزن: حجم: 0.8 لیتر ابعاد: 7.8 سانتی متر X 24.5 سانتی متر قطر وزن: 103 گرم.
انتخاب مولفه برای کاهش اثرات زیست محیطی: ارجاعات زیادی به اجزای پلاستیکی وجود دارد. هرچه پلاستیک پیچیده‌تر باشد، مراحل تولید بیشتر است و تأثیر زیست‌محیطی مواد خام بیشتر می‌شود. ما جزء قدیمی بدنه بطری (PCTG – Tritan) را با یک جزء که به مراحل کمتری در طول فرمولاسیون آن نیاز دارد (PETG – Ecozen®) جایگزین کردیم. این جزء همان خواص را حفظ می کند و همچنین قابل بازیافت است.
ما محصولات را دور نمی اندازیم، ما آنها را تعمیر می کنیم: محصولات ما برای همراهی شما در هنگام پیاده روی در کوه طراحی شده اند و این بطری دارای گارانتی 5 ساله است. با استفاده از آن، ممکن است فرسوده شود، برخی از قطعات ممکن است فرسوده شوند، بشکنند یا ناپدید شوند. به منظور تسریع در تعمیر بطری های آب شما، درب آن ها را نیز به صورت جداگانه به فروش می رسانیم. به عنوان کچوا، ما قطعات یدکی را در محدوده رویکرد سازگار با محیط زیست خود به شما پیشنهاد می کنیم.
طراحی محصول: تجربه ما: مرکز طراحی جهانی Quechua ما در کمون Passy، در پای کوه Mont-Blanc در منطقه Haute Savoie است. این نقطه ملاقات ایده آلی است که تیم های ما (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) و طرفداران ورزش گرد هم می آیند. به لطف این ویژگی، این موقعیتی است که به ما کمک می کند تا طراحی محصولات خود را بهبود بخشیم و تخصص خود را منعکس کنیم.

Quechua Outdoor Plastik (ECOZEN®) Matara – 0,8 Litre – Mh100 | بطری آب پلاستیکی در فضای باز کچوا (ECOZEN®) – 0.8 لیتر – Mh100

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/quechua-outdoor-plastik-ecozen-matara-0-8-litre-mh100-p-635661043

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

345404

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد