0

جستجو

عینک شنا مردانه دکاتلون اورجینال | 8669830

336006953 Decathlon

1,350,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

عینک شنا مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8669830

رنگ: مشکی مزایای محصول ویژگی ضد مه: بدون مه شدن عینک شنا کنید، این عینک دارای ویژگی ضد مه است. ساختار قابل تنظیم: پل بینی (S، M، L) با الاستیک شماره دار و سگک پشتی تنظیم می شود. میدان دید: از میدان دید عالی 120-140 درجه لذت ببرید. پشتیبانی: به لطف لنزهای کوچک خود چسبندگی عالی را فراهم می کند. ضد آب: اتصالات انعطاف پذیر از ورود آب به شیشه جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: واشر 100% لنز سیلیکونی سگک 100% پلی کربنات 100% پلی اورتان توصیه نگهداری: پس از استفاده، عینک شنا خود را در جعبه یا کیسه پلاستیکی نگهداری کنید. مهم: سطح داخلی پنجره ها را لمس نکنید زیرا به ویژگی ضد مه آنها آسیب می رساند. دستورالعمل های کاربر: سطح داخلی پنجره ها را لمس نکنید (این کار ویژگی ضد مه را از بین می برد). توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی تشکیل غبار: تشکیل غبار به عوامل خارجی زیادی مانند اختلاف دمای آب و بدنه و میزان رطوبت بستگی دارد.ساییدگی ناشی از اصطکاک یکی از دلایل اصلی آن است. اگر متراکم شد، پنجره ها را در آب غوطه ور کنید تا یک لایه محافظ ایجاد شود. توجه داشته باشید که پس از مدتی استفاده از محصول، خاصیت ضد مه آن کاهش می یابد. توصیه می کنیم از یک خودکار ضد مه استفاده کنید که خاصیت ضد مه عینک شما را تجدید کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
انتخاب سایز: ویژگی سفتی آب توسط بدنه سیلیکونی کاملاً با شکل صورت تطبیق می یابد. قبل از خرید محصول، توصیه می کنیم بدون بستن بند الاستیک روی سر، تست «خلاء» را انجام دهید. اگر عینک بدون بند، با احساس خلاء خفیف، بدون لیز خوردن روی صورت شما بماند، در حین تمرین شنا آب نشت نمی کند.بنابراین می توانید نقاطی را که ممکن است عینک مزاحم شود، ببینید یا متوجه شوید که آیا مدل محصول برای آن مناسب است یا خیر. این مدل در سایزهای S (صورت نازک) و L موجود است.
تعمیر و نگهداری – هشدارها: توصیه می کنیم: – عینک های خود را فقط در صورت لزوم با غوطه ور کردن در آب بشویید – از استفاده از شلنگ محکم برای پاشیدن آب روی داخل لنز خودداری کنید. – پس از هر تمرین، عینک خود را در جعبه خود قرار دهید تا از آسیب دیدن لنزهای داخلی و خراش روی لنزهای بیرونی جلوگیری شود – از قرار گرفتن در معرض دمای 60 درجه سانتیگراد و بالاتر اجتناب کنید، سطح داخلی عینک خود را لمس نکنید یا خراش ندهید.
محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: مطابق با استاندارد Q/BT 4734 – 2014، تمامی عینک های آفتابی نبایجی بدون در نظر گرفتن رنگ لنز، در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند. نگاه مستقیم به خورشید خطرناک است و به طور غیر قابل برگشتی به لنز چشم شما آسیب می رساند.

Nabaiji Şeffaf Camlı Yüzücü Gözlüğü – L Boy – Siyah – 100 Xbase | عینک شنای شیشه ای شفاف Nabaiji – سایز L – مشکی – 100 Xbase

 

سایز

80 x 270, L, Tek Ebat

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/nabaiji-seffaf-camli-yuzucu-gozlugu-l-boy-siyah-100-xbase-p-336006953

نوع محصول

کد محصول

8669830

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد