0

جستجو

تقویت کننده استی لادر اورجینال | 99516

15,110,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول247400423

تقویت کننده استی لادر اورجینال Estee Lauder | کد کالا : 99516

لوسیون ضد لکه براق کننده شیری سوپریم برایت با بافت لوسیون شیری بسیار سبک و با جذب سریع خود به پوست کمک می کند ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشد. لکه های تیره را کاهش می دهد و پوست را صاف تر نشان می دهد. با دادن خاصیت ارتجاعی به پوست، ظاهر خطوط را کاهش می دهد. پوست ابریشمی صاف می شود. پوست را تغذیه و مرطوب می کند. تکنولوژی قدرتمند آن با عصاره انحصاری مورینگا به بهینه سازی بازسازی طبیعی پوست کمک می کند.
رنگ پوست برابر است.تقویت شده با 99% عصاره Beautyberry طبیعی و ویتامین C. لکه های تیره را کاهش می دهد و پوست را صاف تر نشان می دهد.
بافت پوست را بهبود می بخشد پوست سفت تر می شود و ساختار انعطاف پذیرتری دارد. با دادن خاصیت ارتجاعی به پوست، ظاهر خطوط را کاهش می دهد. پوست صاف ابریشمی می شود. 91٪ از کسانی که آن را امتحان کردند گفتند که پوست بلافاصله صاف تر شد.
عمیقا مرطوب کننده پوست را با رطوبت مغذی تغذیه می کند. 89 درصد از کسانی که آن را امتحان کردند احساس کردند که پوست بلافاصله مرطوب و شاداب شده است.
عصاره مورینگا چیست؟برای هزاران سال، گیاه مورینگا (که اغلب به عنوان “درخت معجزه” یا “درخت زندگی” نامیده می شود) به دلیل ویژگی های غذایی فوق العاده اش شناخته شده است. این ماده حاوی بلوک های ساختمانی اساسی زندگی مانند کلسیم، پتاسیم، ویتامین C، اسیدهای آمینه و امگا 3 است. این یکی از قوی ترین مواد ضد پیری است که تاکنون کشف کرده ایم.
کاری که عصاره مورینگا انجام می دهد: • به پوست کمک می کند تا نوسازی و پتانسیل طبیعی خود را بهینه کند. • از پروتئین قدرتمندی به نام “نگهبان جوانی” پشتیبانی می کند. • به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می کند. *تست مصرف کننده روی 95 زن پس از 1 بار استفاده.

Losyon – Revitalizing Supreme+ Bright Aydınlık Görünüm Veren Leke Karşıtı Bakım Losyonu 100ml | لوسیون – Revitalizing Supreme + Bright Anti-Locion Care Lotion که ظاهری روشن می بخشد 100 میلی لیتر

سایز
برند

url

https://www.trendyol.com/estee-lauder/losyon-revitalizing-supreme-bright-aydinlik-gorunum-veren-leke-karsiti-bakim-losyonu-100ml-p-247400423

نوع محصول

کد محصول

99516

تامین کننده

Tuna Parfümeri

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد