0

جستجو

کفش اسکیت بورد دکاتلون اورجینال | TYC00563880313

3,740,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش اسکیت بورد دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : TYC00563880313

رنگ: مشکی مزایای محصول دستگیره: به لطف زیره 100% لاستیکی از خطر لیز خوردن جلوگیری می کند. حساسیت: به شما این امکان را می دهد که تخته را به لطف پایه صاف و بدنه نازک آن احساس کنید. دوام: با ساپورت بینی و بدنه ضخیم برزنتی (پنبه ای) بادوام است. جذب ضربه: زیره مشبک لاستیکی. ساپورت: بدنه کفش با جزء پنبه ای بوم: چسبندگی و سبکی را ارائه می دهد. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: رویه آستر و جوراب 100% پنبه زیره 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% لاستیک – لاستیک طبیعی – لاتکس توصیه نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: برای آموزش اسکیت بورد خیابانی مناسب نیست. اطلاعات فنی کفی سخت شده چیست؟ : کفی سخت شده که برای دنیای اسکیت بورد ضروری است، کفی است که از طریق اتصال حرارتی تولید می شود. فرآیند پخت، بدنه را به پارچه و نوار را به جزء لاستیکی و زیره می‌چسبد. این تکنیک مزایای بسیاری دارد: قدرت، انعطاف پذیری و سبکی. و به لطف بافت آن، می توانید چوب را بهتر حس کنید. علاوه بر این، زیره ترکیبی 100% لاستیکی مقاومت بسیار خوبی در برابر لغزش ایجاد می کند.
پنبه بوم چیست؟ : نوعی پنبه با خاصیت ضخیم و بادوام.
چگونه سایز کفش اسکیت برد را انتخاب کنیم؟ : انتخاب کفش اسکیت برد به معنای انتخاب کفشی است که آزادی حرکت و همچنین چنگ زدن را فراهم کند.بنابراین کفش نباید خیلی گشاد باشد تا چسبندگی خوبی روی پا ایجاد کند و همچنین نباید خیلی تنگ باشد تا از خم شدن انگشتان پا جلوگیری کند. کفش های سفت شده جدید اغلب در اولین استفاده احساس سفت می کنند، اما پس از چند ساعت پوشیدن، با ساختار پا سازگار می شوند (بند سخت شده برای انطباق با ساختار پا گسترش می یابد) بنابراین، انتخاب کفشی با ساختار باریک ایده آل است.
کفش های نیم تنه بلند و کوتاه چه تفاوت هایی دارند؟ : علاوه بر سوال استایل، کفش های نیم تنه بلند و کوتاه مزایای یکسانی ندارند. ساقه بلند چسبندگی بهتری را فراهم می کند، از مچ پا محافظت می کند و ثبات بیشتر پا را تضمین می کند. بدنه کوتاه سبکی و سهولت حرکت را ارائه می دهد.
آیا کفش های Vulca راحت هستند؟ : منافذ قالب گیری شده داخل کفی با کاهش امواج ضربه ای ناشی از فیگورهای اجرا شده بر روی اسکیت از ارتعاشات جلوگیری می کند.

Oxelo Kaykay/longboard Ayakkabısı – Siyah Beyaz – Vulca 100 | Oxelo Skateboard/Longboard Shoes – Black White – Vulca 100

 

سایز

42

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/oxelo-kaykay-longboard-ayakkabisi-siyah-beyaz-vulca-100-p-358805430

نوع محصول

کد محصول

TYC00563880313

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد