0

جستجو

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال | 8529024

3,570,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول32242862

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 8529024

رنگ: سیاه/خاکستری کربن مزایای محصول سهولت حمل: پشت اسفنجی با 2 پد | تسمه قابل جابجایی | شیارهای انگشت | جیب کمربند سینه: 1 محفظه | 5 محفظه: 2 با زیپ، 2 برای بطری های آب، 1 محفظه PC 15 اینچی. ظرفیت: حجم: 20 لیتر | وزن: 470 گرم | ابعاد: 47 پایداری: تسمه های فشاری جانبی برای توزیع خوب بار مقاومت در برابر سایش: قطعات مقاوم در برابر سایش و نحوه مونتاژ آنها | ضمانت 10 ساله تهویه: 2 لنت عمودی که امکان تهویه آسان پشت را فراهم می کند طراحی زیست محیطی: ما با رنگ کردن نخ در مبدا اثرات زیست محیطی را کاهش می دهیم. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% روکش پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اتیلن ترفتالات طناب بند 100% پوشش هان پلی پروپیلن 100% پلی اورتان توصیه نگهداری: توصیه می کنیم کوله پشتی خود را در مکانی خشک نگهداری کنید. دستورالعمل های کاربر: توجه: اجزای آن کاملاً قابل شستشو با آب فروخته می شوند. خشک نشوید در خشک کن خشک نکنید اطلاعات فنی کاهش اثرات زیست محیطی: برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده شود و فاضلاب زیادی تخلیه می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، ما 2 فرآیند رنگرزی را روی محصول اعمال می کنیم: – نخ های پارچه داخلی را رنگ نمی کنیم، – فرآیند رنگرزی را در قطعات بزرگ اعمال می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید نخ روی قسمت بیرونی اعمال می کنیم. پارچه های مشکی، آبی سرمه ای و آبی/فیروزه ای، مراجع: 8529024، 8583151 و 8731516.
چگونه حجم کیسه ها را اندازه گیری کنیم؟ : حجم تمام کوله ها با روش استاندارد اندازه گیری می شود: محفظه اصلی و تمام محفظه های کیف را با توپ های کوچک پر می کنیم. سپس این گلوله ها را در ظرفی با مقیاسی که حجم معادل آن را بر حسب لیتر نشان می دهد، می ریزیم.
چگونه کیفم را مرتب کنم؟ : – ابتدا همه تسمه ها (آسنج ها، تسمه ها، تسمه های کششی) را باز کنید. – کیف را ببندید – بند های شانه را سفت کنید – در نهایت تسمه های کششی را متناسب با خود تنظیم کنید
چگونه کیفم را بگذارم؟ : – وسایل سنگین خود را در پایین قرار دهید. لباس ها را دور این مواد بچینید
– بارانی و/یا پشم گوسفند خود را به راحتی در دسترس قرار دهید
– لوازم کوچک روزانه را می توان در چشم حمل کرد (ضدآفتاب، نقشه، عینک…).
– بطری آب باید به صورت عمودی در محفظه مخصوص خود در پشت قرار گیرد. فلاسک ها باید در محفظه های فلاسک در طرفین کیسه قرار گیرند.
تست های طول عمر و دوام را پشت سر گذاشته است: بسیاری از تست های آزمایشگاهی قبل از تایید اجزای مورد استفاده انجام می شود: تست پارچه، سگک، بند، فوم، زیپ. به عنوان مثال، ما آزمایش هایی را برای پارچه انجام می دهیم: مقاومت در برابر سایش و پارگی، محافظت از رنگ در برابر اشعه UV و شستشو، و مقاومت در برابر آب. سپس کیف را تحت سال‌ها تست سایش سریع روی مانکنی قرار می‌دهیم که حرکات یک کوهنورد را برای اندازه‌گیری کیفیت مونتاژ تقلید می‌کند.
بازخورد شما برای ما حائز اهمیت است! : با تشکر از نظرات شما، طراحی و مدل کوله پشتی 20 لیتری NH100 را بهبود دادیم. در این مدل جدید، زیپ اصلی را تغییر دادیم تا راحت تر باز شود. همچنین یک جیب زیپ دار و یک محفظه به جیب اصلی اضافه کردیم.

Quechua Outdoor Sırt Çantası – 20l – Siyah – Nh 100 | کوله پشتی کچوا در فضای باز – 20 لیتری – مشکی – Nh 100

سایز

20 L, 20, 20L, Standart, Tek Ebat

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/quechua-outdoor-sirt-cantasi-20l-siyah-nh-100-p-32242862

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

8529024

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

برچسب کمپین

campaign_name

Spor Fırsatları

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد