0

جستجو

پلار زنانه دکاتلون اورجینال | 336981

380080851 Decathlon

2,800,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

پلار زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 336981

رنگ: سبز تیره مزایای محصول عایق حرارتی: پشم گوسفند گرم 240 گرم در متر مربع، یقه بلند راحتی بهینه را بین 7 تا 10 درجه فراهم می کند دافع آب: فرآیند خاصی انجام شده است که اجازه می دهد آب و باران روی پارچه سر بخورد سکوت: بدون صدا با پارچه پشمی بی صدا و برش باریک آن بدون برداشتن آن حرکت کنید. آزادی حرکت: دارای یک جزء نرم و انعطاف پذیر است که تمام حرکات شما را تسهیل می کند. قابلیت تنفس: جزء آن عرق تولید شده توسط بدن را دفع می کند. جیب: سبک: به لطف 3 جیب زیپ دار بیرونی، وسایل شما اکنون امن هستند. سهولت مراقبت: قابل شستشو در ماشین لباسشویی. سریع خشک می شود و چروک نمی شود. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی جیبی 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: روی چوب لباسی یا تا شده در جای خشک نگهداری شود. اطلاعات فنی گرم نگه داشتن: عملکرد قطعه پشمی به دلیل حجم ایجاد شده توسط بافت آن به دام انداختن هوا است (زمانی که از پارچه تری ساخته می شود، به آن “پارچه برس خورده” می گویند). این هوا به لطف قدرت عایق طبیعی بدن را گرم نگه می دارد. هنگامی که دما حدود 10 درجه سانتیگراد است، باید از خود در برابر سرما محافظت کنید. پارچه پشمی و یقه ایستاده که از کل گردن شما محافظت می کند برای حفظ گرما و احساس راحتی حرارتی به شما کافی است.
سکوت: سکوت مهم ترین کلید موفقیت است، به خصوص در هنگام شکار در ساعات خنک روز. به همین دلیل است که طراحان ما روی یک تناسب نزدیک کار کردند و پارچه‌های پشمی کشسان و لمسی نرم را انتخاب کردند تا صدای مربوط به اصطکاک را کاهش داده و به شما امکان حرکت بی‌صدا را بدهد. دارای زیپ های خود بسته شونده
آب گریزی جزء چیست؟ : نباید با عایق رطوبتی اشتباه گرفت! این ویژگی از طریق فرآیند خاصی که روی پارچه اعمال می شود به دست می آید. با این فرآیند، آب بدون اینکه جذب پارچه شود، از سطح خارج می شود. با توجه به حرکت، آب روی پارچه می لغزد
این به دلیل خاصیت ضد آب بودن پارچه است. به دلیل آب‌گریزی، آب از پارچه بیرونی نشت نمی‌کند، کت سبک می‌ماند و به سرعت خشک می‌شود زیرا رطوبت جمع نمی‌شود.
چرا از پلی استر بازیافتی استفاده می کنیم؟ : ما پارچه ها و بطری های پلاستیکی را بازیافت می کنیم تا پارچه پلی استر خود را بسازیم و در نتیجه استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم و محصولات با کیفیتی را به شما ارائه می دهیم.
برش: این پشم گوسفند دارای برش باریکی است که بدن را زیاد سفت نمی کند، برای اینکه بهتر از سرما در امان بمانید، توصیه می کنیم از لباس زیر فنی استفاده کنید که مستقیماً پوست شما را لمس کند، همچنین برای پوشیدن در داخل باد ما طراحی شده است. / ژاکت های ضد آب، مانند محصول زنانه Imper 500 ما. شما می توانید اندازه معمول خود را انتخاب کنید.
تا به نخ… : برای تقویت دانش و افزایش دوام این پشم گوسفند، ما از COATS، متخصص بین المللی نخ دوخت استفاده کردیم و با هم، نخی تولید شده از پلی استر 100% بازیافتی، EcoVerde را توسعه دادیم. برای به دست آوردن محصول نهایی با دوام و ماندگاری بیشتر ترجیح دادیم.

Solognac Kadın Polar – Avcılık – Yeşil – 500 | پشمک زنانه سولوناک – شکار – سبز – 500

 

سایز

44

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/solognac-kadin-polar-avcilik-yesil-500-p-380080851

نوع محصول

کد محصول

336981

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد