0

جستجو

پلار زنانه دکاتلون اورجینال | 169761

455816547 Decathlon

3,810,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
    • تومان
تعداد موجود در انبار

پلار زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 169761

رنگ: آبی تیره مزایای محصول عایق حرارتی: 400 گرم. / متر مربع، دو طرفه، قطبی. در دمای بین 4/7 درجه سانتی گراد گرم نگه داشته می شود. ضد باد: پوشش غشایی که جلوی اثرات سرد کننده باد را می گیرد. دافع آب: آب با اعمال فرآیند خاصی از سطح محصول می لغزد جیب: 2 جیب زیپ دار قابلیت تنفس: مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر یوکی 100% پلی استر جیب 100% Wadshyami اولین استفاده برای اولین شستشو جداگانه بشویید. در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی این محصول چگونه گرم می شود؟ : داخل پشم گوسفند شما برس زده می شود تا گرما را حفظ کند. این فرآیند بسیار ساده است: بافت جزء به گونه ای طراحی شده است که حجم بیشتری برای به دام انداختن هوا داشته باشد تا عایق حرارتی طبیعی ایجاد کند. این فرآیند شبیه به پف کردن پشم حیوانات است. به لطف پرز با چگالی دوگانه، ضخیم است و شما را گرم نگه می دارد و علاوه بر تمامی این ویژگی ها، آزادی حرکتی بی نظیری را فراهم می کند.
جزء فلیس چیست و چگونه گرم می شود؟ : پارچه فلیس، متشکل از اجزای مصنوعی، عملکرد پشم را ارائه می دهد: گرما، عایق حرارتی و سبکی منحصر به فرد. نرم، راحت است، به سرعت خشک می شود و به پوست اجازه تنفس می دهد.
آیا چنین پارچه ظریفی بادوام است؟ : ما موادی را که استفاده می کنیم آزمایش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما عمر طولانی خواهند داشت. ما مطمئن می شویم که پشم های ما قرصی نشوند، رنگ آن ها محو نشود و شستشوی مکرر به خواص پارچه آسیب نرساند.
برای آموزش قایقرانی چگونه باید لباس بپوشم؟ : برای اینکه در ماه‌های زمستان لباس بپوشید، توصیه می‌کنیم بدون توجه به فعالیت‌تان از قانون 3 لایه پیروی کنید: لایه اول: لباس زیر فنی که برای خشک نگه داشتن بدن، عرق را دفع می‌کند. لایه دوم: لایه دوم (پلیس یا ژاکت) گرم نگه داشته و عرق را از بین می برد. لایه سوم: ژاکت محافظت کننده در برابر عوامل: باران و باد. همه این لایه ها باید نفس بکشند تا بتوانند عرق را از بین ببرند.
گارانتی محصول من چگونه کار می کند؟ : این محصول از تاریخ فروش مندرج در قبض صندوق به مدت 2 سال گارانتی می شود. کالای تحت گارانتی با کالای جایگزین به صورت رایگان جایگزین می شود. گارانتی محصول شرایطی غیر از سایش و پارگی معمولی ناشی از استفاده نادرست را پوشش می دهد.

Tribord Kadın Lacivert Polar / Yelkenli – Saılıng 500 | پشم گوسفند آبی نیروی دریایی زنانه Tribord / Sailing – Sailing 500

 

سایز

2XL, M, S, XS

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/tribord-kadin-lacivert-polar-yelkenli-sailing-500-p-455816547

نوع محصول

کد محصول

169761

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد