0

جستجو

لباس مردانه دکاتلون اورجینال | 323799

366059792 Decathlon

1,550,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

لباس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 323799

رنگ: خاکستری کم رنگ/سیاه مزایای محصول مقاومت در برابر سایش: از شیرجه رفتن در پوشش گیاهی نترسید! بافت پارچه در برابر سایش مقاوم است. آزادی حرکت: برش مخصوص دوچرخه کوهستان برای حداکثر آزادی حرکت. قابلیت دفع عرق: به لطف اجزای قابل تنفس آن در طول تمرین خشک بمانید. فضا را اشغال نمی کند: در جیب پشتی زیپ دار جمع می شود و فضای کمی را اشغال می کند. پشت سبکی: خوش پوش و سبک است. 170 گرم در سایز L. طراحی سازگار با محیط زیست: ساخته شده از 96% پلی استر بازیافتی برای اطمینان از استفاده صحیح. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% کیسه پلی استر 86% پلی استر، 14% الاستین پارچه جامد 91% پلی استر، 9% انبارداری RECOMMENDAGE: و تمیز آن را روی زمین نگهداری کنید. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. روی چاپ ها اتو نکنید. اطلاعات فنی اطلاعات اندازه: مدل ما سایز M بالا و سایز M پایین می پوشد. قد او 1.83 متر است.
مقاومت در برابر اصطکاک: ما انتخاب کردیم که از یک جزء محکم بافته شده در ناحیه بازو استفاده کنیم تا بتوانید تمرین MTB را بدون مزاحمت شاخه ها و برگ ها انجام دهید. نتیجه؟ ما این پیراهن MTB عالی را طراحی کردیم که در برابر پارگی های مربوط به بوش مقاوم است و همچنین از اصطکاک بند های بسته هیدراتاسیون جلوگیری می کند. علاوه بر این، جزء آن قابل تنفس است!
STRAIGHT CUT: این پیراهن اسپرت و راحت برای MTB طراحی شده است، برای اینکه احساس راحتی بیشتری داشته باشید، دوخت و برش آن به گونه ای طراحی شده است که با موقعیت شما در دوچرخه سازگار باشد و از اصطکاک جلوگیری کند. چطور؟ طول پیراهن به گونه ای است که حتی اگر به سمت فرمان خم شوید، پشت شما را می پوشاند.
1 جیب ایمن: برای لذت رانندگی راحت، فقط وسایل ضروری را با خود حمل کنید: کلید، سکه، کارت… – یک جیب زیپ دار (16cm x 11cm) در سمت راست، که به شما امکان می دهد به راحتی به وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. در حین سواری و بدون درآوردن دستکش می توانید از آن ها استفاده کنید: دستمال کاغذی، لاستیک، … – از آنجایی که جنس ژرسه بسیار انعطاف پذیر است، توصیه می کنیم اشیاء سبک حمل کنید – این جیب به شما امکان حمل ژاکت خود را می دهد. نگهداری و حمل و نقل بسیار آسان تر است.
اندازه فشرده: طول: 16 سانتی متر عرض: 10 سانتی متر ارتفاع: 5 سانتی متر
تعمیر و نگهداری: در صورت تمایل با صفحه پشتیبانی ما که به مراقبت از لباس MTB خود اختصاص داده شده است، مشورت کنید.
توصیه تیم: هنگام کاوش در آموزش MTB، از کلاه ایمنی و دستکش استفاده کنید: نه تنها برای خطر سقوط، بلکه در برابر شاخه ها! برای راحتی و جلوگیری از تحریک عطش خود را در حین تمرین با بطری آب یا کیسه آب برطرف کنید. علاوه بر این، اسپری ضد انفجار: به شما امکان می دهد سفر خود را بدون تعمیر کامل کنید.
تست های محصول: تیم طراحی محصول ما به طور مداوم در حال انجام تحقیقات برای اطمینان از راحتی کاربران در BTWIN VILLAGE در لیل (فرانسه) است. تیم ما بر روی توسعه محصولاتی متمرکز شده است که عناصری را که کاربر ممکن است در طول استفاده به آن نیاز داشته باشد برای مقابله با چالش هایی که در طول آموزش با آن مواجه می شود، ارائه می دهد.

Rockrider Dağ Bisikleti Forması – Uzun Kollu – Gri – St100 | Rockrider Mountain Bike Jersey – آستین بلند – خاکستری – St100

 

سایز

2XL, L, S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/rockrider-dag-bisikleti-formasi-uzun-kollu-gri-st100-p-366059792

نوع محصول

کد محصول

323799

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد