0

جستجو

پاپوش زنانه دکاتلون اورجینال | 122648

312040440 Decathlon

1,880,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

پاپوش زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 122648

رنگ: مشکی/آبی بنزینی/سبز نئون لیمویی مزایای محصول پیشرانه: به لطف سطح باله، فشار متوسطی را در آب احساس کنید. پشتیبانی: به لطف شکل ارگونومیک آن، احساس می کنید که پالت با دست خود متصل می شود. سهولت در پوشیدن / بلند شدن: به لطف سیستم بال QUICK’IN استفاده سریع را ارائه می دهد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: ماچته (غواصی) 72% پلی پروپیلن، 28% استایرن اتیلن بوتادین بند استایرن 100% سیلیکون توصیه ذخیره سازی: پاروهای دستی خود را در جای خشک نگهداری کنید. دستورالعمل های کاربر: قبل از شروع استفاده از پاروهای دستی خود، باید خود را گرم کنید. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. استفاده از اطلاعات فنی چیست؟ : باله دستی قطعه ای از تجهیزات شنا است که قسمت بالایی بدن (بازوها، شانه ها، عضلات سینه، عضلات پشت) را کار می کند. برای افزایش قدرت هل دادن و کشش در آب و اصلاح حرکات شناگر استفاده می شود. موجود در 3 سایز دستی مختلف: – S: power ++ – M: power +++ – L: power +++++
آیا فینل دست در حین شنا کنده می شود؟چرا؟ : اگر دست پارویی تمایل دارد از دست شما بیرون بیاید، بر اساس حرکتی که تمایل دارد از دست شما خارج شود، می توان حرکت را بهبود بخشید. هنگام استفاده از باله های دست، باید روی حمایت و احساس در دست ها و ساعد خود در هنگام شنا تمرکز کنید. دست و بازوی شما خیلی سریع در آب قرار می گیرند تا حرکات قوی ترین حد ممکن را انجام دهید.
سیستم QUICK’IN: سیستم ویژه و ثبت اختراع QUICK’IN برای امکان اتصال آسان پالت های دستی طراحی و تولید شده است. این شامل یک بال پلی پروپیلن و یک قسمت سیلیکونی است که در زیر سطح ثابت شده است. این ساختار اجازه می دهد تا ارتفاع بال با فشار از پایین به بالا تنظیم شود تا بهترین چسبندگی و راحتی در هنگام شنا به دست آید.
استفاده از پالت دستی: 2 امکان استفاده مختلف موارد زیر را به شما ارائه می دهد: 1 – تسمه های پالت ها را در اطراف مچ دست خود محکم کنید تا مطمئن شوید که پالت دستی ثابت می ماند. این برای شروع توصیه می شود. 2- وقتی باتجربه شدید بدون مچ بند از آن استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا احساس بهتری برای حمایت و حرکت مناسب داشته باشید. (در صورت حرکت اشتباه، پالت راحتتر از دست خارج می شود.)
ایمنی دست یاب: پدال دستی Nabaiji دارای لبه های پلاستیکی نرم برای جلوگیری از آسیب در هنگام ضربه در استخر است.
سن و توصیه های استفاده: باله دستی می تواند توسط شناگران برای ورزش کردن قسمت بالایی بدن استفاده شود: – سایز S برای کودکان بالای 12 سال. – سایز M برای کودکان بالای 14 سال مراقب باشید خیلی سریع شروع نکنید! استفاده از دست و پا زدن باید به تدریج افزایش یابد تا از آسیب دیدگی شانه جلوگیری شود.

Nabaiji El Paleti – M Boy – Siyah / Sarı Quıck’ın | پالت دست نبیجی – سایز M – مشکی / زرد کوئیک

 

سایز

M, S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/nabaiji-el-paleti-m-boy-siyah-sari-quick-in-p-312040440

نوع محصول

کد محصول

122648

جنسیت

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد