0

جستجو

لباس غواصی دکاتلون اورجینال | 170592

357863781 Decathlon

7,280,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

لباس غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 170592

رنگ: آبی تیره/صورتی پودری مزایای محصول سهولت در پوشیدن/درآوردن: زیپ در پشت باعث می شود که آن را به راحتی ببندید/درآورید. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: فوم 70% پروپان، 30% پروپیلن گلیکول پارچه اصلی 100% پلی استر دستورالعمل کاربر: مناسب برای آب بین 17 درجه سانتیگراد تا 22 درجه سانتیگراد حداکثر 1 ساعت بعد از تمرین آب شفاف با MAINT. اطلاعات فنی شما مبتدی هستید که موج سواری می کنید: شما تازه شروع به موج سواری کرده اید یا چند بار در سال در طول تعطیلات یا سفرهای موج سواری خود موج سواری می کنید. شما در موج های کوچک یا امواج ساحلی روی موج سواری ایستاده اید. شما با لذت بردن از آب تمرین می کنید تا از آن لذت ببرید و خود را بهبود ببخشید. شما اغلب در طول جلسات تمرینی خود در امواجی می افتید که خیلی قوی نیستند. ما طیف گسترده ای از محصولات را برای شما طراحی کرده ایم که برای آموزش سرگرمی و ساختار بدن شما مناسب است.
چگونه مناسب ترین کت و شلوار را انتخاب کنم؟ (قسمت اول): اولین ملاک در انتخاب لباس موج سواری باید دمای آب باشد. دمای آب بسته به منطقه و زمان سال متفاوت است. همیشه مطمئن شوید که دمای آبی که در آن موج سواری خواهید کرد با دمای توصیه شده مطابقت داشته باشد: آب گرم با دمای بالاتر از 20 درجه سانتی گراد. آب گرم با دمای بین 17 تا 22 درجه سانتیگراد. آب سرد بین 12 تا 17 درجه سانتی گراد. آب بسیار سرد بین 7 تا 12 درجه سانتی گراد. می توانید برای اطلاع از دمای مکانی که در حال گشت و گذار هستید به وب سایت seatemperature.org مراجعه کنید.
چگونه مناسب ترین کت و شلوار را انتخاب کنم؟ (قسمت دوم): مدت زمان تمرین خود را به عنوان دومین معیار در نظر بگیرید. اگر تمرین شما کمتر از 1 ساعت طول بکشد، 100 مدل مناسب است. مدل 500 را برای تمرینات 2 ساعته و مدل 900 را برای تمرینات 3 ساعته انتخاب کنید. در مقایسه با 100 مدل، 500 مدل لباس مرطوب شما را گرمتر نگه می دارد، از خستگی و تحریک بیشتر جلوگیری می کند (آزادی حرکت بیشتری را ارائه می دهد). همان شرایطی که برای 900 مدل برای 500 مدل اعمال می شود. توجه: 900 مدل راحت‌تر پوشیده و درآورده می‌شوند.
انتخاب سایز مناسب: برای اینکه بتوانید به طور کامل از عملکرد کت و شلوار خود بهره مند شوید، باید سایز مناسب را انتخاب کنید. کت و شلوارهای موج سواری باید کاملاً مناسب باشند، بدون برآمدگی قابل مشاهده. طبیعی است که در هنگام خشک شدن احساس سفت شدن شدید داشته باشید، این احساس ناراحت کننده بلافاصله پس از خیس شدن از بین می رود.
سیستم بسته شدن: زیپ های ما برای افزایش طول عمر و افزایش مقاومت در برابر آب دریا در آزمایشگاه آزمایش شده اند. زیپ در پشت لباس مرطوب قرار دارد تا بتوانید در حین ورزش های آبی (هنگام شنا در حالت افقی) راحت تر حرکت کنید. ).
به لطف لوازم جانبی بیشتر در آب گرم بمانید! ست محصول مناسب برای هر دمای ساحل…: زمانی که در آب هستیم نیمی از گرمای بدن خود را از قسمت های شدید بدنمان (پا، دست، سر) از دست می دهیم، بنابراین لوازم جانبی توصیه شده برای استفاده به شرح زیر است. به شرح زیر است: – در آبهای گرم و گرم (> 17 درجه سانتیگراد) => کفش داخلی نئوپرن بدن کوتاه. – در آبهای سرد (12 – 17 درجه سانتیگراد): کفشهای داخلی با پوسته بالا (کفش غواصی) و دستکش – در آبهای بسیار سرد (7 – 12 درجه سانتیگراد): کفش داخلی با پوسته بالا (کفش غواصی)، دستکش، هود و رویه کلاهدار… شما می توانید مجموعه لوازم جانبی نئوپرن ما را در وب سایت ما decathlon.com.tr پیدا کنید.
OLAIAN، برند DECATHLON’S SURF: OLAIAN که در هندای در جنوب فرانسه واقع شده است، برند جدید دکاتلون برای موج سواری و بدنه است. ما می‌توانیم در یک روز در دفاترمان، که به اندازه کافی به دریا نزدیک هستند، لباس‌های شنا یا لباس‌های موج‌سواری خود را طراحی کنیم و محصولاتی را که طراحی می‌کنیم در شرایط استفاده واقعی در دریا آزمایش کنیم تا چسبندگی را اندازه‌گیری کنیم. سطح محصولات در امواج

Olaian Kadın Sörf Wetsuit – Lacivert – 2/2 Mm Neopren – 100 | لباس غواصی زنانه Olaian – آبی دریایی – 2/2 میلی متر نئوپرن – 100

 

سایز

S

رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/olaian-kadin-sorf-wetsuit-lacivert-2-2-mm-neopren-100-p-357863781

نوع محصول

کد محصول

170592

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد