0

جستجو

ماسک نساجی دکاتلون اورجینال | 9572

366064291 Decathlon

810,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

ماسک نساجی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 9572

رنگ: مشکی مزایای محصول طراحی زیست محیطی: محصولی با کاهش اثرات زیست محیطی، تولید شده از 100% پلی استر بازیافت شده. عایق حرارتی: ماسک اسکی نرم، گرم و راحت. صرفه جویی در فضا: به راحتی می توانید این محصول را که فضای کمی را اشغال می کند در جیب یا کیف خود قرار دهید. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری مطمئن شوید که محصول کاملاً خشک است. توصیه مراقبت: از نرم کننده پارچه استفاده نکنید. شستشو در برنامه ظریف در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی بهداشت: علاوه بر مزایای مربوط به گرما، این ماسک اسکی زیر کلاه، بهداشت سر را تضمین می کند، به خصوص در کلاه های ایمنی قرضی و اجاره ای.
ساختار ماسک: برش ماسک در سطح گردن به طور ویژه کوتاه شده است تا هنگام پوشیدن با کت اسکی ناراحتی ایجاد نشود. بنابراین، از تشکیل یک ساختار ضخیم که ممکن است آزادی حرکت را در طول تمرین محدود کند، جلوگیری می کند.
سایزهای کودکانه: در مدل های WEDZE دور سر در سایزهای کودکان 52 – 56 سانتی متر است. بسته به سطح انعطاف پذیری ساختار بافتنی ممکن است تغییرات جزئی در این اندازه وجود داشته باشد. می توانید مدل های CHILD را برای کودک با دور سر 48 – 52 سانتی متر انتخاب کنید. اگر دور سر کوچکتر از 48 سانتی متر است، باید مدل های BABY را انتخاب کنید.

Wedze Çocuk Polar Kayak Maskesi – Siyah | ماسک اسکی قطبی کودکان Wedze – مشکی

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/wedze-cocuk-polar-kayak-maskesi-siyah-p-366064291

نوع محصول

کد محصول

9572

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد